سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است تیمش در شکست مقابل موناکو به لحاظ تاکتیکی تعادل لازم را نداشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای اِمِری که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سوم لوشامپیونه فرانسه در خانه موناکو با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد و اولین شکست فصلش را متحمل شد، پس از بازی در خصوص علت این باخت به خبرنگاران گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و دو موقعیت خوب هم روی دروازه موناکو به‌وجود آوردیم، اما سپس حریف روی اولین موقعیتی که داشت، دروازه ما را گشود. موناکو هم تیمی است که می‌داند چطور پیشتازی خودش را حفظ کند.

وی افزود: موناکو در خط دفاعی بسیار مستحکم بود و ما توپ‌های زیادی را از دست دادیم. در نیمه دوم موفق شدیم یکی از گل‌های خورده را جبران کنیم و نتیجه را ۲ بر یک کنیم. در ادامه حتی فرصت این را داشتیم که نتیجه را به تساوی بکشانیم، اما سپس نوبت ضدحملات موناکو فرا رسید و وقتی گل سوم را دریافت کردیم، به‌نوعی کارمان تمام شد.

سرمربی ۴۴ ساله PSG صحبت‌های خود را این‌گونه به پایان برد: به هر حال این شکست هم می‌تواند تجربه‌ای برای آینده باشد. من به این تیم اعتماد دارم. بازیکنانی هم که در ترکیب ما قرار داشتند، به حق بازی کردند، اما سعی کردم با ایجاد تغییرات کنترل بازی را در اختیار بگیریم. در کل به نظرم به لحاظ تاکتیکی تعادل لازم را نداشتیم.

پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر با شش امتیاز از سه بازی ابتدایی خود در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه ایستاده است و با گنگان صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.