سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت: سه بازی بسیار خوب در تورنمنت چین برگزار خواهیم کرد که به آمادگی و ارزیابی بازیکنان کمک به‌سزایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم جوانان فوتبال کشورمان به سایت فدراسیون فوتبال گفت: تورنمنت چین به بازیکنان کمک می‌کند تا به آمادگی خوبی برسند و در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی درباره جایگزینی تیم مکزیک به جای تیم غنا در این تورنمنت اظهار داشت: تیم غنا از لحاظ قدرت فیزیکی و نوع بازی شرایط متفاوتی با تیم مکزیک دارد. مکزیک از لحاظ فوتبال جایگاه خوبی در دنیا دارد و نوع بازی‌های هر دو تیم بسیار متفاوت است. چیزی که برای ما اهمیت دارد برگزاری سه بازی خوب و مفید است که شاگردانم در آن محک می‌خورند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در ادامه بیان کرد: بازیکنان از صبح چهارشنبه در رامسر اردوی تدارکاتی یک هفته‌ای خود را برگزار می‌کنند و سپس در تهران تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم و روز ۱۶ شهریورماه به تورنمنت چین اعزام خواهیم شد.

پیروانی درباره برگزاری دو دیدار دوستانه برابر تیم‌های تاجیکستان و عراق گفت: از تیم‌های تایلند و کره‌جنوبی خواسته بودیم تا به ایران بیایند و بازی دوستانه برگزار کنیم که اعلام کردند در تاریخ موردنظر ما تقویم مسابقاتی‌شان تکمیل شده است. ما تیم تاجیکستان را جایگزین کردیم و بدون شک با توجه به رشدی که این تیم در چند سال اخیر در فوتبال پایه داشته، بازی خوبی را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: بازی با تیم عراق نیز به‌خاطر شبیه‌سازی با تیم قطر که هم‌گروه‌مان است، برگزار می‌شود تا بازیکنان تفکر و نوع بازی با تیم عربی را فرا بگیرند و در شرایط بازی سخت به رقابت بپردازند. کیش نیز به لحاظ آب و هوایی بسیار نزدیک با بحرین بوده و بازیکنان با حضور در این جزیره خود را با آب و هوا وفق می‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.