کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون اقتصادی و مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در مورد سفر اعضای مدیریتی این باشگاه به شیراز ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد ترکاشوند در خصوص سفر یکباره دو عضو هیئت مدیره، سرمربی و چند تن از کارکنان باشگاه به شیراز برای افتتاح خط تولید یک برند البسه گفت: کار بدی که انجام ندادیم، رفتیم و خط تولید برندی که با باشگاه همکاری می‌کند را افتتاح کردیم. اتفاقاً برانکو علاقه خاصی نشان داد تا همراه تیم باشد و از این رو، او هم با ما به شیراز آمد، یعنی خودش خواست که به این سفر بیاید.

وی ادامه داد: در قراردادی که با این برند منعقد کرده‌ایم، بندی وجود ندارد که برای افتتاح هر شعبه از آن در هر نقطه ایران، ما باید حضور داشته باشیم، اما خودمان سعی می‌کنیم برویم چون این کار برای‌مان سود در بر دارد. به‌هر حال هم البسه مجانی برای تیم می‌گیریم و هم به ازای فروش پیراهن به هواداران، بخشی از سود به باشگاه برمی‌گردد که اینها برای پرسپولیس، منبع درآمد به شمار می‌رود.

ترکاشوند با اشاره به کیفیت این البسه تصریح کرد: خط تولیدی که در شیراز افتتاح شد، هیچ ربطی به پیراهن اصلی پرسپولیس ندارد. این خط تولید فقط مربوط به فروش هواداری می‌شود و برای آن است که طرفداران ما بروند و پیراهن تیم محبوب‌شان را از این تولیدی خریداری کنند. پیراهن اصلی بازیکنان تیم هفته آینده از ایتالیا وارد می‌شود. لباس‌هایی که از ایتالیا می‌آید، کیفیت بالایی دارد و در آن سیستم کولینگ و چند خاصیت منحصربه‌فرد دیگر هم رعایت شده است. از اعضای تیم ملی بپرسید که این پیراهن‌ها چقدر خوب است که حتی می‌تواند با آدیداس و نایک رقابت کند.

مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه ادامه یافتن کار این تیم در بازار نقل‌وانتقالات و انجام اقدامات غافلگیرانه برای جذب بازیکن جدید گفت: تفکری برای این مسئله در تیم وجود ندارد، اما هنوز ۱۲، ۱۳ روز تا پایان مدت نقل‌وانتقالات باقی مانده است و در این مدت هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.