سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که یک مهاجم کلمبیایی تا پایان هفته جاری برای پیوستن به این تیم به ایران خواهد آمد.

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد شرایط فعلی صنعت نفت آبادان گفت: ما تمرینات را شروع کردیم و در آبادان بازی‌های دوستانه انجام می‌دهیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. امیدوارم بتوانیم سفری هم به تهران داشته باشیم تا چند بازی دوستانه با تیم‌های قوی‌تر انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از احتمال عقد قرارداد با یک بازیکن خارجی یاد کرد و اظهار داشت: ما فیلم و رزومه یک مهاجم کلمبیایی را بررسی و متوجه شدیم که او در پرتغال بازی می‌کند. این بازیکن موردپسند من قرار گرفته و باید به ایران بیاید تا ببینیم چه شرایطی دارد. ظاهراً او قرار است تا پایان این هفته به ایران بیاید.

وی در خاتمه از مسئولان استان خوزستان خواست که توجه بیشتری به تیم نفت داشته باشند و تصریح کرد: من از مسئولان استان و وزارت نفت می‌خواهم که به بازیکنان مظلوم صنعت نفت آبادان توجه بیشتری کنند. مردم آبادان با این تیم زندگی می‌کنند و امیدوارم مسئولان به‌خاطر دلخوشی مردم آبادان، به تیم ما توجه بیشتری داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.