مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اعلام کرد، این تیم اردویی یک هفته‌ای را در شهر تبریز برپا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ماشین‌سازی که شروع خوبی در لیگ برتر داشته است، برای حفظ آمادگی‌اش قصد برپایی اردو در تبریز دارد. حسین خطیبی مربی این تیم در خصوص دلیل برپایی اردوی ماشین‌سازان در تبریز گفت: برای دسترسی کامل به بازیکنان و نظارت کامل بر استراحت و تغذیه آنها و به پیشنهاد کادر فنی و همچنین موافقت باشگاه اردوی تیمی شبانه‌روزی ما به‌مدت یک هفته از دوشنبه (امروز) آغاز می‌شود.

خطیبی افزود: ما با حمایت‌هایی که می‌بینیم، در ادامه راه سه بازی تدارکاتی به ترتیب با تیم‌های شهرداری، تراکتورسازی و گسترش فولاد انجام می‌دهیم تا آمادگی تیمی را بالا ببریم. قطعاً با توان لازم در هفته پنجم لیگ برتر مقابل استقلال به میدان خواهیم رفت. در اینجا باید از مدیریت باشگاه، مدیرعامل و همچنین هواداران تیم ریشه‌دار ماشین‌سازی که همیشه و در همه حال یار و یاور ما بوده‌اند، تشکر کنیم.

مربی تیم فوتبال سبزپوسان تبریز در پایان گفت: تمامی تلاش کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه بر این محور استوار است که در اولین حضور در سطح لیگ برتر بتوانند با بروز شایستگی خود جایگاهی درخور و ارزشمند را در جدول رده‌بندی لیگ از آن خود سازند و بی‌شک با وجود حمایت‌های خانواده بزرگ هواداران فوتبال و به خصوص هواداران صبور و قدرشناس تیم ماشین‌سازی که قوی‌ترین یار ما هستند، دست‌یابی به موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.