مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ نامه‌ای مبنی بر کسر ۶ امتیاز به باشگاه پرسپولسی نرسیده که حالا منتفی شده باشد.

پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بحث منتفی شدن کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس به دلیل شکایت ژوزه سرمربی اسبق و پرتغالی این تیم گفت: این خبر کذب است و ما آن را تأیید نمی‌کنیم؛ چراکه اصلاً بحث کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس مطرح نبوده است، البته تنها نامه‌ای که به‌دست ما رسیده بحث پرداخت مطالبات ژوزه بوده، اما بحث کسر امتیاز درمیان نبوده و هیچ نامه‌ای هم در این باره به باشگاه پرسپولیس نرسیده است، البته وکلای حقوقی ما به فیفا رفتند و قرار است به‌زودی نتیجه این مسئله را در سایت باشگاه منتشر کنیم.

وی ادامه داد: این قانون فوتبال است که اگر بدهی را نپردازیم با کسر امتیاز روبه‌رو می‌شویم و چیز جدید نیست همان‌طور که سال گذشته ۶ مورد بدهی داشتیم که در مجموع ۳۶ امتیاز می‌شد، اما با درایت باشگاه مطالبات را پرداخت کردیم تا هیچ خطری متوجه پرسپولیس نباشد. باز هم تأکید می‌کنم که هیچ بحث کسر امتیاز مطرح نبوده که حالا منتفی شده باشد، متأسفانه برخی رسانه‌ها خودشان این مسئله را عنوان کرده و حالا منتفی هم کرده‌اند!

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: قطعاً هرگونه موضوعی در این باره به‌صورت رسمی از سایت باشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما موضوعی که در میان است این است که نامه کسر امتیاز به ما نرسیده و من این خبر منتشرشده را تأیید نمی‌کنم و مورد تأیید ما نیست. ما کارها را به‌صورت قانونی پیش می‌گیریم و اجازه نمی‌دهیم موضوعی باعث نگرانی هواداران و یا ضرر باشگاه بشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.