برنامه‌های قطر برای آمادگی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی دوباره تغییر کرد.

ه گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌ملی فوتبال قطر که حریف ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ است، روز گذشته از اردوی سوئیس به دوحه برگشت و در استراحت یک روزه به سر می‌برد.

درحالی امروز صبح یک دیدار تدارکاتی به برنامه قطر اضافه شده بود بار دیگر تغییری در برنامه حریف ایران ایجاد شد. قرار بود قطر در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از رویایی با ایران مقابل تایلند قرار بگیرد اما شبکه الکاس خبر داد که تیم‌ملی قطر در آخرین دیدار تدارکاتی در تاریخ ۲۷ آگوست(۶ شهریور) مقابل السد قطر در پشت درهای بسته بازی می‌کند.

با این تفاسیر قطر سه‌شنبه(۲ شهریور) به مصاف الغرافه می‌رود و پنجشنبه(۴ شهریور) مقابل تایلند و در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از رویارویی با ایران شنبه(۶ شهریور) مقابل السد که در این فصل مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش کشورمان قرار خواهد گرفت.

قطری‌ها تا کنون ۳ دیدار دوستانه انجام دادند. آنها ابتدا قبل از سفر به سوئیس مقابل عراق قرار گرفتند و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیدند. در اردوی سوئیس قطر دو بازی تدارکاتی مقابل رئال بتیس و تیم ملی اردن داشت که اولی را با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و دومی را ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

اولین دیدار ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در تاریخ ۱۱ شهریور مقابل قطر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.