سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان گفت: کادر مدیریتی باشگاه به جای اینکه از وضعیت تیم سؤال بپرسد دائم بازیکنان سفارشی را معرفی می‌کرد.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برکناری‌اش از سمت سرمربیگری نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این موضوع را هنوز کتبا به من اعلام نکردند اما به من گفتند که دیگر سر تمرینات تیم حاضر نشوم چرا که سرمربی دیگری را انتخاب کردند. در چند روز گذشته فشار زیادی روی من آوردند تا ۲ بازیکن را به تیم اضافه کنم در حالی که آنها اصلا فوتبالیست نبودند و کاملا مشخص بود مدیریت باشگاه به خانواده آنها قول داده بود که در تیم حاضر شوند.

وی ادامه داد: در یک جلسه علنا به من گفتند که اگر این ۲ بازیکن را به تیم اضافه نکنی باید از تیم بروی و من هم گفتم صد در صد با حضور این ۲ نفر در تیم موافق نیستم و اگر به قیمت رفتنم هم باشد آنها را نمی‌پذیرم. قرار بود جلسه‌ای برگزار کنیم و پس از آن در مورد این مسئله تصمیم بگیریم اما صبح امروز با من تماس گرفتند و گفتند دیگر سر تمرینات حاضر نشوم.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد قراردادش یادآور شد: حقیقتا این مسائل برای من مهم نیست. آن چیزی که اهمیت دارد این است که در فوتبال ما بازیکنان سفارشی قدرت بیشتری از کادر فنی دارند و این موضوع برای من بسیار عجیب بود. به هر حال تجربه بسیار خوبی بود. من در این سال‌ها سالم کار کرده‌ام و در مسجدسلیمان هم تیم خوبی درست کردیم. با وجود اینکه پیش از حضورم در مسجدسلیمان من را از هواداران ترسانده بودند اما باید بگویم هیچ مشکلی با آنها نداشتم و در مقابل تمام مشکلات من با مدیریت باشگاه بود که فقط در مورد بازیکنان سفارشی صحبت می‌کرد و یک بار هم نشد در خصوص وضعیت تیم از من سؤال کند.

مدافع سابق استقلال در خصوص وضعیت آبی‌پوشان یادآور شد: ساختار دفاعی خوب نیاز به ابزار دفاعی خوب دارد که متاسفانه استقلال فاقد این ابزار است. بازیکنان شاخصی در دفاع حضور ندارند که کیفیت تمام عیاری داشته باشند. به نظرم خود استقلالی‌ها از بازی‌های انجام شده راضی نیستند اما باید این را مورد توجه قرار دهیم که منصوریان از استعدادهای جوان ماست و باید مورد حمایت کادر مدیریتی و هواداران قرار بگیرد.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: علی منصوریان از دوستان صمیمی من است. معتقدم او باید احساسات خود را بیشتر کنترل کند و تمرکزش را بر روی بازی‌ها بگذارد. دنبال این نباشد که بخواهد مصاحبه کند و مسئله‌ای را توضیح دهد. اگر او تمرکزش بر روی بازی‌ها و تمرینات بهتر باشد و اینکه بخواهد در زمین عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد بهترین جواب به منتقدان خواهد بود. منصوریان انسان احساسی است اما باید احساسات خود را بیشتر کنترل کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.