مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: مربیان در لیگ برتر ما نمی‌توانند کار تاکتیکی انجام دهند، چون فاصله بازی‌ها بسیار کم است.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد گسترش فولاد در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر و گرفتن تنها سه امتیاز گفت: طبیعتاً عملکرد ما راضی‌کننده نیست، ولی در دو بازی آخر مقابل دو تیم قدرتمند قرار گرفتیم. متأسفانه ما مقابل پرسپولیس گل بدی خوردیم، آنهم در مسابقه‌ای که می‌توانستیم در آن امتیاز بگیریم. امسال تیم ما با تغییراتی مواجه شد و بازیکنان نیاز به زمان دارند تا با یکدیگر هماهنگ شوند. ما بعد از تعطیلات لیگ برتر قدرت بیشتری پیدا خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مربیان و بازیکنان بابت نتیجه نگرفتن، عدم هماهنگی را بهانه می‌کنند، عنوان کرد: ما دنبال بهانه نیستیم، ولی در فوتبال هماهنگی تیمی بسیار مهم است. شما نمی‌توانید هیچ تیمی را پیدا کنید که مدام برنده باشد و در هیچ‌جای دنیا نمی‌توان تیم‌های زیادی را پیدا کرد که از همان هفته‌های ابتدایی مدام بازی‌ها را ببرند. شاید البته برخی موارد هم به‌صورت استثنا وجود داشته باشند، ولی طبیعتاً در ابتدای فصل تیم‌های ایرانی با مشکل عدم هماهنگی و بدن‌های سنگین بازیکنان مواجه هستند.

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد خاطرنشان کرد: شما دیدید که بعد از شروع لیگ تمامی بازی‌ها هر پنج روز یک‌بار برگزار شد و این موضوع واقعاً به تیم‌ها فشار وارد می‌کند. مربیان در لیگ برتر ما نمی‌توانند کار تاکتیکی انجام دهند، چون فاصله بازی‌ها بسیار کم است و در واقع مربی فقط یک روز می‌تواند یک تمرین کامل را انجام دهد و این اصلا کافی نیست. با این حال ما امیدواریم که در تعطیلات هماهنگ‌تر شویم و بعد از این تعطیلات شروع خوبی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.