مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: کادرفنی فولاد به جوان‌ها اعتماد کرده و باید به آنها فرصت داد تا خودشان را پیدا کنند.

عزیز فریسات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد وضعیت فولاد گفت: قرار است روز یکشنبه به کردان کرج سفر کنیم و اردویی در این منطقه داشته باشیم. می‌خواهیم چند بازی دوستانه خوب در کردان برگزار کنیم.

وی درمورد شرایط تمرینات عنوان کرد: از روز چهارشنبه تمرینات را آغاز کردیم و برنامه‌های تیم را پیش می‌بریم، می‌خواهیم در تعطیلات لیگ شرایط را بهبود ببخشیم.

مربی فولاد خوزستان درمورد اینکه آیا تعطیلات به فولاد کمک می‌کند تصریح کرد: از این تعطیلات ناراضی نیستیم، ما در این فرصت می‌توانیم روی نقاط ضعفمان کار کنیم تا تیم قوی‌تر شود. بدون شک فرصت مناسبی است که نقاط قوت‌مان را تقویت کنیم و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

فریسات درمورد نتایج فولاد در چهار هفته ابتدایی و اینکه خیلی‌ها می‌گویند راضی کننده نبوده است گفت: نمی‌توان گفت نتایج راضی‌کننده نبوده است، فولاد خوزستان در فصل پیش رو تغییرات زیادی داشته چه از روی نیمکت و چه از بازیکنان داخل زمین تغییرات نسبت به سال قبل بسیار زیاد بوده است. شما می‌بینید بازیکنان ما اکثراً جوان هستند و نیاز به کسب تجربه دارند. سرمربی فولاد شجاعت نشان داده تا از این جوان‌ها استفاده کند به هر حال مدتی زمان لازم است تا تیم به شرایط خوبی برسد.

فریسات درمورد اینکه آیا باز هم بازیکنی جذب خواهند کرد عنوان کرد: بله تیم را تقویت خواهیم کرد و نیاز به جذب مهاجم داریم.

مربی فولاد درمورد اینکه چند تن از بازیکنان ایت تیم با مصدومیت روبرو بودند عنوان کرد: متاسفانه تعدادی از بازیکنان ما قبل از شروع مسابقات مصدومیت داشتند کم‌کم این نفرات به تیم می‌رسند و می‌توانند ما را همراهی کنند. وضعیت کشیدگی پای اسماعیل شریفات هم رو به بهبود است و این بازیکن می‌تواند در آینده به ما کمک کند.

وی در مورد مشکل حسین ابراهیمی و مهرداد بایرامی، خاطرنشان کرد: این مسئله را از باشگاه بپرسید و بنده در جریانش نیستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.