دیدار تیم‌های یاسین‌پیشرو قم و شهروند ساری با اتفاقاتی همراه بود که باعث اعتراض کادر فنی نماینده قم به مسائل رخ‌داده شد.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست سه بر دو یاسین پیشرو قم مقابل شهروند ساری اظهار داشت: طبق یک برنامه‌ریزی از پیش‌ تعیین‌شده قرار بود که ما مقابل تیم شهروند ساری شکست بخوریم چراکه از روز قبل از بازی شرایط سیر قانونی را فراهم کردم.

وی ادامه داد: در حالی که جلسه هماهنگی پیش از بازی باید با حضور سرپرست دو تیم، نماینده فدراسیون و ناظر داوری برگزار شود اما در کاری غیرقانونی و خلاف آیین‌نامه این جلسه بدون حضور سرپرست تیم میهمان برگزار شد. در سالن ساری هم کاری به الفاظ مورد استفاده تماشاگران نداریم. نکته جالب اینجا بود که با وجود اینکه کادر فنی شهروند بارها اعتراض می‌کرد اما نماینده فدراسیون و داوری تنها به ما تذکر می‌داد حتی در دقایق پایانی بازی هم داور سوم به سرداور بازی که اهل گلستان بود، گفت: سه دقیقه بیشتر نماینده است. مفهوم این جمله نیست؟!

سرپرست یاسین‌پیشرو خاطرنشان کرد: ما تنها چیزی که درخواست داشتیم این بود که عدالت در بازی رعایت شود حتی هنگامی که داور پنالتی کاملا نادرستی را علیه ما گرفت ما قصد داشتیم بازیکنان را آرام کنیم اما باز هم به ما تذکر می‌دادند. پس از آن هم ما را ۵ خطا کردند و هنگامی که به تیم حریف ضربه پنالتی دوم را دادند پس از اینکه آن ضربه به گل تبدیل نشد دستور به تکرار ضربه را زدند.

رضایی خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند و کسی که عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال هم هست بارها کنار زمین دیده شد و از او رفتارهای زشت و ناپسندی را شاهد بودیم که او پس از پایان بازی به سمت نیمکت ما آمد و مربی گلرهای ما را هول داد و با او به تندی صحبت کرد. جالب اینجاست که هیچ کس پاسخگوی این رفتارهای زشت و ناپسند نبود و نماینده فدراسیون هم تنها در قبال این مسائل لبخند می‌زد.

سرپرست یاسین‌پیشرو خاطرنشان کرد: داوری که برای بازی ما انتخاب شده بود در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی نداشته اما باز هم او را انتخاب می‌کنند. آقای غفاری که مسئول چیدمان داوری است و از مازندران آمده تیم داوری را از استان همجوار خود انتخاب می‌کند. به هر حال امیدواریم با آمدن کامرانی‌فر شرایط بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی یاسین‌پیشرو واکنشی نسبت به اتفاقات بازی نداشته گفت: ما کادر فنی آرام و صبوری داریم اما حیدریان پس از اتمام این بازی اعلام کرد که به خاطر همین رفتارهاست که در فوتسال شرکت نمی‌کند و اگر بخواهد این مسائل وجود داشته باشد فوتسال را رها می‌کند چراکه ارزشی ندارد. نتایج بازی بیرون از زمین مسابقه رقم بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.