باشگاه پرسپولیس تاکنون در مورد خرید دو بازیکن خارجی خود که هنوز به بازی گرفته نشده‌اند، پاسخ قانع کننده‌ای نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عقد قرارداد با دو بازیکن خارجی پرسپولیس سروصدای زیادی به راه انداخت و با وجود ابهاماتی که در این مورد وجود دارد اما هنوز مسئولان باشگاه پرسپولیس پاسخی شفافی به این ابهامات نداده اند و نگفته اند که چه کسی این دو بازیکن را آورده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در مواجه به انتقاداتی که به حضور این دو شده بود حتی برنامه نود را تهدید به شکایت کرده اند.

اولین بار نیست که باشگاه های ایرانی جذب اشتباه انجام می دهند و احتمالا آخرین بار هم نخواهد بود، همین سال گذشته استقلال ریوالدو را گرفت، ۴۰ هزار دلارش را گم کرد و ریوالدو به همین دلیل از ایران رفت و برنگشت و عقوبت این ماجرا هم مشخص نشد اما حرف اینجاست:

چرا باشگاه‌های ایرانی – برای نمونه همین باشگاه پرسپولیس- به جای پاسخگویی به رسانه‌ها سعی دارند رسانه را ناکارآمد یا تخریبچی و حاشیه ساز معرفی کنند؟

وظیفه رسانه نظارت، انتقاد، خبررسانی و تفتیش ارگانها است. در واقع رسانه در حال انجام وظیفه است اما برخی از مسئولان باشگاه ها و ایضا بعضی از هواداران دو آتشه تصور می‌کنند که رسانه‌ها نباید مو را از ماست بیرون بکشند و بهتر است باشگاه ها را به حال خود رها کنند تا هرکاری که دلشان می‌خواهند در آن انجام دهند و مثلا بازیکن ۷۰ هزار دلاری را ۲۵۰ هزار دلار بگیرند و روی نیمکت بنشانند و کسی هم نپرسد که چرا این خبط انجام شده و البته در نهایت هم با همین اشتباهات روی هم تلمبار شده ده سال هواداران منطقی‌تر خودشان را دور از جام نگه دارند.

باشگاه پرسپولیس شاید بهتر باشد به جای درگیری با رسانه ها برود دنبال اشکال بگردد و اگر مورد عجیبی وجود داشت – که ظاهرا وجود دارد- آن را بررسی کرده و مسئول را در رسانه ها معرفی و توبیخ کنند.

پرسپولیس ملک شخصی نیست که در آن هرکس راه خود را برود و به مردم توضیح ندهد. هواداران این باشگاه هنوز منتظرند که ببینند در باشگاه پرسپولیس چه اتفاقی رخ داده و چه کسی مسئول آوردن دو بازیکن خارجی است که تاکنون برای سرخ ها بازی نکرده اند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )