کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: ارزنده در تمرینات خوب ظاهر شده بود، اما در روز مسابقه نتوانست انتظارات را برآورده کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد عملکرد محمد ارزنده اظهار داشت: نتیجه او رضایت بخش نبود ارزنده در تمرینات خوب ظاهر شده بود ولی در روز مسابقه نتوانست انتظارات را بر آورده کند.

وی در ادامه گفت: به هر حال پتانسیل و توان دوومیدانی ما همین است. فدراسیون در این تمام تلاشش را کرد تا نمایندگان کشورمان در این رشته بتوانند با حداکثر آمادگی راهی المپیک شوند، ولی المپیک میدانی است که نمی توان هیچ چیزی را پیش بینی کرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص عملکرد احسان حدادی گفت: احسان به رغم آسیب دیگی که داشت با تمام توان دیسک پرتاب کرد او بزرگ دوومیدانی کاران است و تمام تلاشش را کرد تا با آسیب دیگی بتواند بار دیگر افتخار آفرینی کند و همین زحمات و تلاش‌های وی در تمرینات و مسابقات ستودنی است.

کیهانی در خصوص زور آوند نیز اظهار داشت: او هم زحمت زیادی کشید و تلاش‌های او در مسابقه امروز ستودنی است به هر حال دوومیدانی شرایط خاص خودش را دارد و در برخی رشته‌ها همین که سهمیه گرفتیم یک موفقیت است ولی برای روی سکوی المپیک رفتن باید بیشتر تلاش و سرمایه گذاری کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.