مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: خوشحالیم که حضور بازیکن پیشین استقلال در تیم ما باعث شده آنها سمت نیمکت تیم قبلی خود بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود شیعی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازی خیلی خوبی را مقابل استقلال انجام دادیم و مستحق برتری بودیم، اما متأسفانه روی اتفاق دروازه‌مان باز شد و نتیجه به تساوی انجامید.

وی در ادامه افزود: من بابت زحمات و تلاش بازیکنان تیمم در بازی امروز از آنها تشکر می‌کنم و به‌خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند به آنها خسته نباشید می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا برای تساوی تیمش در این بازی به بازیکنان این تیم پاداش خواهد داد، گفت: اگر نتیجه را می‌بردیم قطعاً پاداش ویژه به بازیکنان می‌دادیم، اما نتیجه تساوی آن هم در این شرایط که در دقایق پایانی از حریف برتر بودیم نتیجه بدی نیست و حتماً به بازیکنان پاداشی خواهیم داد.

شیعی در واکنش به رفتن بازیکن پیشین استقلال به سمت نیمکت این تیم که قبل از این مسابقه رخ داد یادآور شد: در هر صورت باشگاه پیکان یک باشگاه فرهنگی ورزشی است و حضور بازیکن پیشین استقلال در تیم ما از لحاظ فرهنگی تأثیرگذار بوده است. خوشحالیم که آنها امروز این کار خوب را انجام داده و سمت نیمکت تیم قبلی خود رفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.