مدیر تیم‌های ملی جودو گفت: جودو ایران سال‌هاست در المپیک حضور دارد، اما مدالی نگرفته و این نشان می دهد برای موفقیت نیاز به امکانات بیشتری داریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، محمد رضا رودکی پس از شکست ملایی در نخستین دیدار خود، اظهار داشت: ملایی خیلی خوب مبارزه کرد بطوریکه حریفش در برابر او غافلگیر شد و فکر می کرد نماینده ایران حریف دست و پا بسته‌ای خواهد بود و دیدید که اینگونه نبود ملایی با اخطار داوران به حریف قدرتمند روسی که رنکینگ ششم جهانی را دارد باخت.

وی ادامه داد: به هر حال فدراسیون تمام تلاشش را برای آماده سازی جودو کارانش کرد، اما تقریبا در همین دو ماه آخر بود که بچه شرایط اردویی و تمرینی بهتری داشتند و نهایت تلاشش را کرد ولی این جا میدان المپیک است و بهترین های جهان حضور دارند و ممکن است بهترین های و قهرمانان جهان هم بخاطر یک غفلت یا اخطار تنها نتیجه را واگذار کند. جودو ایران سال‌هاست در المپیک حضور دارد ولی مدالی نگرفته و این نشان می دهد برای موفقیت نیاز به امکانات بیشتری داریم.

رودکی در پایان گفت: ملایی از جودوکاران خوب کشورمان است وی می‌تواند قطعا در میادین دیگر برای کشورمان افتخار آفرینی کند همچنین محجوب هم در حال حاضر شرایط خوبی دارد و خودش را برای مبارزه با حریف قدرتمند بلژیکی مهیا می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.