گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از تحقق شایعه‌ای که از چند هفته پیش شکل گرفت و از خروج سرمربی نراتزوری از این تیم حکایت داشت، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (یکشنبه) تعدادی از رسانه‌های ایتالیا گزارش کردند که روبرتو مانچینی و باشگاه اینتر توافق کرده‌اند قرارداد فی‌مابین را فسخ کنند و به این ترتیب راه برای ورود فرانک دی‌بوئر به نراتزوری باز شده است.

پیش از این هم شنیده می‌شد که مالکان جدید اینتر قصد ندارند به همکاری خود با مانچینی ادامه دهند و عذر او را برای ترک تیم خواسته‌اند. شب گذشته اما چندین رسانه معتبر ایتالیایی از جمله شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، سایت کالچومرکاتو و نیز سایت افی‌سی‌اینترنیوز هم ادعا کردند، مانچینی حاضر شده قراردادش با اینتر را که تا تابستان ۲۰۱۷ اعتبار داشت، فسخ کند.

در صورتی که این خبر از سوی باشگاه اینتر تأیید رسمی شود، دوران دو ساله مربیگری مانچو در جوزپه‌مه‌آتزا به پایان می‌رسد، آن هم در شرایطی که تنها دو هفته به آغاز فصل جدید سری A مانده است.

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که فرانک دی‌بوئر، سرمربی پیشین آژاکس قرار است جانشین مانچینی شود و با قراردادی سه ساله هدایت اینتر را برعهده خواهد گرفت.

تنش‌ها در روابط میان مانچینی و رؤسای چینی جدید باشگاه، «گروه سونینگ»، به‌دنبال نتایج بسیار ضعیفی که این تیم در بازی‌های دوستانه اخیرش کسب کرد - باخت ۶ بر یک مقابل تاتنهام، باخت ۴ بر یک برابر بایرن مونیخ و شکست مقابل زسکا صوفیه و پاری‌سن‌ژرمن - به اوج رسید و این در حالی بود که آنها پیش از این نیز در مورد سیاست‌های باشگاه در حوزه نقل‌وانتقالات اختلاف‌نظر داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.