سرمربی تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد که شاگردانش در بازی مقابل سیاه‌جامگان سه امتیاز این دیدار بیرون از خانه را کسب کنند.

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شروع نه‌چندان خوب سایپا در لیگ برتر اظهار داشت: سایپا نسبت به فصل گذشته با تغییراتی مواجه شده و طبیعتاً برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به زمان داریم. این را هم باید در نظر گرفت که قرعه تیم ما در لیگ امسال سخت بود، چون در هفته اول با تیم پرقدرت پرسپولیس بازی کردیم و در هفته دوم به مصاف قهرمان جام حذفی و سوپر جام ایران رفتیم. مربیان این دو تیم دو، سه سال است که با پرسپولیس و ذوب‌آهن کار می‌کنند، ولی ما تازه کارمان را در سایپا شروع کرده‌ایم.

وی درخصوص دیدار با سیاه‌جامگان گفت: گفتم که قرعه سایپا سخت بود و حالا باید در مشهد با سیاه‌جامگان بازی کنیم. آنها نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده‌اند و گرفتن چهار امتیاز از دو بازی برای سیاه‌جامگان عملکرد مثبتی محسوب می‌شود.

سرمربی سایپا عنوان کرد: مطمئنا بازی سختی در مشهد خواهیم داشت، ولی تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم. ما فقط برای برد بازی خواهیم کرد و امیدوارم در نهایت اولین پیروزی را در لیگ برتر به‌دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.