اصفهان – سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم قرارداد همه باشگاه‌ها به صورت شفاف منتشر شود و این اتفاق در همه باشگاه‌ها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپای البرز در هفته دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: بعد از شکست هفته گذشته خود مقابل سیاه‌جامگان مشهد انگیزه بسیاری برای پیروزی مقابل سایپا داریم تا نخستین امتیاز خود را در لیگ جاری کسب کنیم

وی با بیان اینکه شکست سایپا مقابل پرسپولیس باعث می‌شود که این تیم نیز انگیزه بسیاری برای پیروزی داشته باشد، ادامه داد: با این حال، ذوب‌آهن تلاش می‌کند که در این مسابقه از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرده و در نهایت پیروز مسابقه باشد.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به شرایط بازیکنان خارجی مد نظرش برای حضور در اصفهان گفت: متأسفانه بازیکنان مد نظر من هنوز به تیم اضافه نشده‌اند و باید کاری کنیم که با توجه به مصدومیت قاسم حدادی‌فر، جایگزینی برای او انتخاب کنیم. البته ذوب‌آهن یک تیم جوان به شمار می‌رود که در حال حاضر مشکلی از بابت بازیکن نداشته و با جذب یکی دو نفر دیگر شرایط ما بهتر می‌شود.

وی با اشاره به شکست‌های تیمش در هفته‌های نخست لیگ برتر طی سالیان گذشته بیان کرد: به هر حال ما همواره دوست داریم که لیگ برتر را با پیروزی آغاز کنیم اما با این حال، متحمل شکست شدیم و باید کاری کنیم که از شکست‌ها درس گرفته و نقاط ضعف خود را بهبود بخشیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه بازیکنان تیم ما باید جای خالی قاسم حدادی‌فر را با دوندگی خود پر کنند، ادامه داد: همه باید در این زمینه تلاش کنیم و امیدوار هستم که با ارتقای کیفیت بازیکنان، مشکلات در این زمینه کاهش پیدا کند و با حواشی مختلف نیز به خوبی مواجهه داشته باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون انتشار رقم قرارداد بازیکنان فوتبال و شفاف‌سازی در این باره اضافه کرد:من مشکلی با شفاف‌سازی قرارداد بازیکنان ندارم اما امیدوار هستم که این اتفاق درباره همه باشگاه‌های صورت گیرد و قرارداد همه باشگاه‌ها به خصوص دو باشگاه بزرگ ایران منتشر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.