کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر استقلال خوزستان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است که متن آن در ادامه می آید:

خرمگاه در ابتدای این نشست خبری گفت: شناخت کافی از استقلال خوزستان داریم. تیم بسیار قابل و خوب و منسجمی هستند. بازی های قبلی آنها را دیده امی و می دانیم برابر چه تیمی به میدان می رویم. شرایط برای ما به دلیل رویارویی با قهرمان سال قبل در گرما سخت است. امیدوارم با حضور تماشاگران بازی خوبی را ببینیم و بتوانیم آن چیزی را که تمرین کردیم در زمین پیاده کنیم.

وی ادامه داد: ما از تیم های دیگه دیرتر تمرینات را شروع کردیم. یک مقداری از تیم های دیگر عقب هستیم و از شرایط ایده آل دور هستیم. هر بازی که بگذر شرایط ما بهتر می شود و به شرایط آرمانی نزدیک می شویم.

مربی استقلال تهران همچنین درباره حریف همنام خوزستانی تیمش هم افزود: استقلال خوزستان بسیار قابل احترام است و شرایط خوبی دارند. ما الان با استقلال خوزستان داریم و آنچه در گذشته رخ داده موضوعی دیگر است. امیدوارم در بازی فردا پیش بینی های ما انجام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.