دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده که در نخستین بازی برابر تیم سابقش یک ضربه پنالتی را گرفت اعتقاد دارد با وجود مستنداتی که ارائه داده اما سرمربی تیم ملی دلایل او را برای دعوت مجددش نپذیرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب گردان پس از درخشش در دیدار با سپاهان که سالها در این تیم بازی کرده بود گفتگویی با خبرنگار مهر داشت. او که سال گذشته به همراه چند مهره کلیدی دیگر ناچار به جدایی از طلایی پوشان اصفهان شد از نخستین حضورش در تیم پدیده گفت، اشاره ای به تیم ملی داشت و از هم تیمی با سابقه اش در سپاهان تعریف کرد. این پرسش و پاسخ را می خوانید:

* بازی با سپاهان قطعا برایتان خیلی سخت بود اما با گرفتن یک پنالتی شروعی بسیار خوب در لیگ داشتید...

- دیدار با سپاهان در اولین مصاف لیگ جدید تجربه خیلی خوبی بود و خدا را شاکرم که توانستم به برد مستقیم تیم کمک کنم. بازی مقابل سپاهان تیم سابقم کار را برایم سخت تر می کرد. خوشحالم که امروز به فوتبال مشهد که به آن مدیونم بازگشتم.

* به نظر می رسد برخلاف برخی بازیکنان دیگر در همین هفته اول آماده هستید؟

- وظیفه یک دروازه‌بان حراست از دروازه‌اش است و فکر می‌کنم. در آن صحنه موفق شدم به وظیفه اصلی ام عمل کنم و دل هواداران را شاد کنم. البته هنوز از خودم راضی نیستم چرا که کمی دیرتر به تیم اضافه شدم و هنوز برای رسیدن به شرایط ایده آل به زمان نیاز دارم.

* هواداران سپاهان هم برایت سنگ تمام گذاشتند.

- اتفاقا باید به این موضوع اشاره کنم، هواداران سپاهان آنقدر با معرفت و دوست داشتنی هستند که با تشویق‌هایشان از خوشحالی اشکم را درآوردند. امیدوارم لایق این محبت آنها باشم.

* شما و بسیاری از دوستانتان از سپاهان رفتید اما محرم نویدکیا در این تیم ماند، نظرتان چیست؟

- محرم شناسنامه تیم سپاهان است چرا باید از این تیم برود؟ محرم در سپاهان نباشد چه کسی باشد؟! فکر می‌کنم فوتبال اصفهان بخش زیادی از موفقیت هایش را مدیون اوست. محرم از خیلی از پیشنهادات بزرگ بخاطر سپاهان گذشت و به نظرم باید احترام ویژه ای برایش قائل باشیم،

* چرا پدیده را انتخاب کردید؟

- مهاجری سرمربی تیم لطف زیادی به من داشت.اصلا یکی از دلایل اصلی انتخاب پدیده نظر مساعد مستقیم سرمربی تیم بود. با اینکه در برخی پیشنهادهای دیگر شرایط مالی بهتری داشتم پدیده را انتخاب کردم چون تمایل مهاجری قوت قلبی برایم بود. گلری بیش از هرچیز به اعتماد به نفس نیاز دارد و فضای دوستانه پدیده نیز بیشتر مرا برای انتخاب این تیم مصمم کرد.

* هنوز هم هدف اصلی شما حضور در تیم ملی است؟

- همیشه هدفم همین بوده است. آنقدر خوب کار می‌کنم که بتوانم به تیم ملی برگردم. من ناخواسته تیم ملی را از دست دادم. بخاطر بیماری مادرم از اردوی تیم ملی انصراف دادم و فکر می‌کنم علیرغم مستندات موجود سرمربی تیم ملی متقاعد نشد.

* پیش بینی شما از شرایط پدیده در لیگ برتر چیست؟

- تیم خوبی آماده شده است. سه امتیاز شیرین کسب کردیم و ان‌شاالله در بازیهای بعدی نیز همین روند برایمان تکرار شود. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر بازی بهتر از قبل ظاهر شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.