باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد انتشار میزان قرارداد یکی از بازیکنان این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، رقم قرارداد قاسم حدادی‌فر که بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان عنوان شده است، در شرایطی محقق خواهد شد که این بازیکن بتواند در بیش از ۵۰ درصد بازی‌ها به میدان برود و اکنون که این قضیه تقریباً منتفی است رقم قرارداد حدادی‌فر یک میلیارد تومان خواهد بود.

این سایت خبری در ادامه نوشت: در همین ارتباط باید این نکته را متذکر شد که همان‌طور که یحیی گل‌محمدی نیز متذکر شد یافتن جانشین چنین بازیکنی در حال حاضر در فوتبال ایران امکان‌پذیر نیست و باشگاه ذوب‌آهن که در دو‌سال اخیر با تکیه بر توانمندی این هافبک خود بهترین تیم ایرانی با کسب سه جام و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا بوده است، می‌داند روی چه بازیکنی سرمایه‌گذاری کرده است.

ناگفته نماند که قاسم حدادی‌فر که طی دوران فوتبالش هیچ‌گاه پیراهن تیم محبوبش ذوب‌آهن و شهرش را با هیچ پیراهنی عوض نکرد و در هر شرایط مالی یار و همراه باشگاهش بود در این شرایط نیز باشگاه ذوب‌آهن را همراهی خواهد کرد.

همچنین رقم‌ قرارداد بازیکنان ذوب‌آهن به‌صورت شفاف و با آپشن موفقیت در فصل اعلام شده است و با رقم قرارداد برخی باشگاه‌ها که مشخص است برخی از اعداد آن واقعی نیست، سنخیتی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.