کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن پرسپولیس که بعد از بازی با سایپا جلوی دوربین ها آمد و رفتار عجیبی از خود نشان داد در برخی موارد حق دارد و البته باید بداند که در پرسپولیس چیزی شخصی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسلمان که گویا دل پری داشت از برخی نوشته‌ها و شایعه پراکنی‌ها در مورد خودش، بسیار عصبانی، با حالتی پرخاشگرانه که انگار حریف می‌طلبد جلوی دوربین‌ها دوید تا نشان بدهد چقدر برای این لحظه انتظار کشیده است.

حرف های او دو بخش داشت، بخش اول در مورد برخی سایتها و فضای مجازی غیر رسمی بود که او را دستگیر شده توسط پلیس با کلمه مخفف «م. م» نشان داده بودند و بخش دوم شاید مربوط به مطلبی بود که در مورد فعالیت مجازی بسیار زیاد مسلمان و دو بازیکن دیگر پرسپولیس در خبرگزاری مهر (اینجا) به نگارش درآمد.

در بخش اول و اخبار غیر رسمی و شایعه پراکنی و تهمت زدن به ستاره ها، حق به طور کامل با محسن مسلمان است. به هر حال فضای مجازی پر از ولنگاری است و دنیای آزادش برای برخی محل سوء استفاده شده است.

شاید اگر ما هم به جای محسن مسلمان که آبرویی دارد و خانواده ای و فامیل و در و همسایه ای دارد بودیم با سر به سمت دوربین ها می‌دویدیم و با عصبانیت این موضوع را مطرح می‌کردیم چرا که هیچ کدام دوست نداریم در میان اقوام و آشنایان، فردی بی آبرو و دستگیر شده معرفی شویم مخصوصا اگر این موضوع تهمت بوده باشد و غیر واقعی. مسلمان حق دارد که از فضای مجازی و اخبار غیر رسمی دلخور باشد و حتی دنبال نویسنده های آن دست اخبار بگردد.

در بخش دوم اما اینکه می گوید فعالیت مجازی من به هیچکس مربوط نیست، در حال اشتباه کردن است و نمی تواند چنین درخواستی داشته باشد، نه او که هیچ ستاره دیگری نمی تواند چنین خواسته ای داشته باشد.

این نمی‌شود که بازیکن با یک برند دولتی و مردمی به میدان بیاید و با بیل مکانیکی برایش درب خانه پول بریزند و وظیفه اش هر روز بهتر شدن در تمرین و مسابقه باشد و موظف باشد پرچم ایران را در تیم های ملی و باشگاهی بالا و بالاتر ببرد اما زمان زیادی را در فضای مجازی سپری کند.

حتی اگر محسن مسلمان هم این قابلیت را داشته باشد قالب کلی این موضوع غلط و اشتباه است. در واقع قرار نیست ستاره‌ها از پول دولت و مردم ارتزاق کنند و آن کنند که دلشان می‌خواهد و اعمالشان هم به کسی مربوط نباشد.

به طور کلی ستاره‌ها در همه جای دنیا همین وضعیت را دارند، آنها زیر ذره بین هستند و به شدت رصد می‌شوند، مارادونا حتی سطل آشغال خانه اش را هم جستجو شده دیده بود تا بدانند چه خورده است؟ آنها نه عکس خصوصی دارند و نه فضای خصوصی.

در واقع ستاره ها نمی‌توانند چیزی را برای خودشان در فضای مجازی داشته باشند. این اعتراض مسلمان شبیه به همان تهمت زنندگانی است که علیه امثال مسلمان خبر دروغ منتشر می‌کنند و می گویند صفحه خودمان است و به هیچکس مربوط نیست.

مسلمان باید وظیفه‌اش و دلیل دستمزد بالایش نسبت به طبقه کارگر و معلم و کارمند و ... بفهمد. او البته بازیکن خوبی است و از دید فنی هم جزو ضعفا نیست اما باید بداند که همین برانکو و همان هیات مدیره که امروز قرار است با این بازیکن به دلیل نوع گویشش برخورد کنند و البته رسانه ها حق دارند در این رابطه ورود کنند.

مسلمان متعلق به خودش نیست، او بازیکن پرسپولیس است و توقع این است که به زودی بازیکن تیم ملی ایران هم باشد نه اینکه دنبال عکس گذاشتن آن هم به صورت افراطی در فضای مجازی باشد.

علی پروین و منصور پورحیدری در ایران و بسیاری از مربیان بزرگ دنیا هم مخالف فضاهای اینچنینی هستند اما ظاهرا از دید محسن مسلمان که اتفاقا زیاد آدم حاشیه سازی نیست، این موضوع به آنها هم ربطی ندارد!

مسلمان نباید فراموش کند که این مخالفت، با شخص نیست، یک کار حرفه ای فوتبال است برای بالاتر رفتن تمرکز جهت بالاتر رفتن از مدارج ترقی. شاید مسلمان اگر همین کارها را در نظر بگیرد بتواند در اروپا به میدان برود اما او هنوز اینجاست در ایران و البته به نظر نمی‌رسد که علاقه ای به زندگی حرفه‌ای تا این حد داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.