عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از عملکرد تیم راضی بودیم و شک نکنید که استقلال قهرمان لیگ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب جهانیان پس از تساوی یک بر یک استقلال و نفت تهران در هفته اول لیگ برتر ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود و از عملکرد بازیکنان راضی هستیم.

وی در مورد اینکه آیا واقعا از عملکرد تیم رضایت داشته است، عنوان کرد: به هر حال بازی اول بود، از کار تیم رضایت دارم و از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه در بازی امروز باید سه چهار گل استقلال می خورد، اظهار داشت: اصلاً این‌طور نیست. ما به تیممان و بازیکنان اعتماد داریم و شعار نمی‌دهیم. صد درصد از همه راضی هستیم.

جهانیان درباره اینکه استقلال خیلی بی‌روح بازی کرده است، گفت: بازی خوب بود و دست بازیکنان درد نکند، مسابقه امروز تحت تأثیر غیبت هواداران بود و اگر آنها در ورزشگاه حضور داشتند، شرایط فرق می‌کرد.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال خیلی بد بازی می‌کرد و چطور او می‌گوید از تیم رضایت دارد، خاطرنشان کرد: فراموش نکنید در بازی‌های استقلال ۸۰ تا ۹۰ هزار هوادار در ورزشگاه هستند و تیم بدون هواداران کم می‌آورد. ما از عملکرد تیم راضی هستیم و شک نکنید قهرمان می‌شویم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی در مورد اینکه نکونام اعلام کرده استقلالی‌ها در تقدیر از او نقشی نداشتند و به نظر کمی ناراحت می‌رسید، گفت: در جریان این مسئله نیستم، نکونام بازیکن بزرگ و قابل احترامی است و ما جبران می‌کنیم.

جهانیان در رابطه با غیبتش در جلسه اخیر هیأت مدیره استقلال اظهار داشت: در مشهد حضور داشتم و جلسه هیأت مدیره نبود، بلکه نصرالله سجادی برای بازدید به باشگاه آمده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.