سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: از هم اکنون نمی‌توان در مورد نتیجه‌گیری تیم‌ها در لیگ صحبت کرد و از هفته هفتم هشتم فرار تیم‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا مهاجری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پدیده و سپاهان اظهار داشت: امیدوارم که فصل جدید به گونه‌ای باشد که هواداران از بازی‌ها لذت ببرند و کیفیت مسابقات بالا باشد. فصل گذشته که به اتمام رسید ما سریع توانستیم کار خود را آغاز کنیم. ۱۵ روز استراحت کردیم و پس از آن تمرینات خود را برای شروع در لیگ جدید آغاز کردیم.

وی ادامه داد: در هفته اول مقابل تیم بزرگ و شایسته سپاهان قرار می‌گیریم. سوای هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید که امیدواریم نتیجه به سود ما باشد، امیدوارم بازی باکیفیتی را شاهد باشیم. هر دو تیم تغییرات زیادی داشتند و برای رسیدن به آمادگی نیاز به زمان دارند.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: از تمام بازیکنانی که سال قبل برای تیم ما زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می‌کنم و از کسانی که به دعوت ما لبیک گفتند متشکرم. برخی‌ها با وجود داشتن پیشنهادی مالی بهتر پدیده را انتخاب کردند. امیدوارم که بتوانیم هم بازی بهتر و هم نتایج بهتری را کسب کنیم. ۷۰-۸۰ درصد خواسته‌های ما در فصل نقل و انتقالات برآورده شد و پیش از شروع لیگ هم از امام رضا (ع) مدد خواستیم.

مهاجری در مورد تغییر و تحولات سپاهان یادآور شد: سپاهان تغییر و تحولات زیادی داشته. کادر جدید با تفکر جدید آمده، ویسی در تیم‌های مختلف نتایج خوبی کسب کرده، سال گذشته هم در استقلال خوزستان در حالی که کسی تصور نمی‌کرد عنوان قهرمانی را به دست آورد. ما برای بازی فردا ۲ مشکل داریم، یکی اینکه باید مقابل سپاهان مدعی و بزرگ قرار بگیریم. تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتورسازی از حقانیت ما شهرستانی‌ها دفاع می‌کنند و امیدوارم همواره مدعی قهرمانی باشند. مشکل دوم ما به کادر فنی آماده تیم رقیب برمی‌گردد که امیدوارم بر هر دو مشکل فائق آییم.

وی در مورد اینکه به دنبال چه هدفی است، گفت: ما در اول راه هستیم و هم اکنون نمی‌توانیم در این باره صحبت کنیم. شما با هر سرمربی که صحبت کنید یا از قهرمانی و یا از کسب سهمیه صحبت می‌کند. هیچ مربی به دنبال ماندن در لیگ برتر نیست. هنوز زود است که بخواهیم در مورد ای مسئله صحبت کنیم. از هفته هفتم و هشتم فرار تیم‌ها آغاز می‌شود که امیدوارم ما بتوانیم در این مدت نتایج خوبی کسب کنیم و در آن هفته‌ها فرار بزرگی داشته باشیم.

مهاجری تاکید کرد: روز ملی اهدای خون را تبریک می‌گویم و جا دارد از سازمان لیگ برای توجه به این روز تشکر کنم. یک موضوع را هم می‌خواهم به آن اشاره کنم و آن اینکه چرا داور بازی ما مقابل سپاهان تغییر کرد؟ اکبریان داور مسابقه بود و به هر دلیلی کرمانشاهی جای او را گرفت. بحث من نه در مورد نقاط ضعف و قوت این داوران است بلکه معتقدم اگر تصمیمی گرفته شد باید پای آن ایستاد حتی اگر آن تصمیم اشتباه باشد.

وی افزود: زمانی است که داور مشکلات خانوادگی دارد و نمی‌تواند قضاوت کند اما وقتی یک داور به بازی دیگر منتقل می‌شود چیز خوبی نیست. داوران پیش از بازی باید تمرکز داشته باشند و وقتی در لیست قضاوت قرار ندارند آن تمرکز را ندارند و قطعا آمادگی لازم را هم ندارند. خواهش من از کمیته داوران این است که از همین ابتدا جلوی این مسائل را بگیرد و کمتر شاهد تغییرات باشیم تا عیار و ارزش لیگ‌مان بالاتر برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.