کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سوریه در حال مذاکره با لبنان است تا نواقص ممکن در راه میزبانی از این تیم در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سوریه همچنان میزبان رقابت‌های خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را انتخاب نکرده که البته این موضوع مشکلاتی را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا که مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها را برعهده دارد به وجود آورده است.

سوری‌ها در ابتدای امر کشورهای ایران و عمان را به منظور میزبانی از دیدارهای خود در مقدماتی جام جهانی به AFC معرفی کردند که در ادامه با منتفی شدن این کشورها، کشور لبنان به عنوان میزبان قطعی سوریه مشخص شد.

در ادامه اما کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات فوتبال لبنان بازدید به عمل آورده و ورزشگاه‌های این کشور مورد تأیید قرار نگرفت تا عملاً میزبانی این کشور از سوریه منتفی اعلام شود.

با این حال فدراسیون فوتبال سوریه یک بار دیگر مذاکرات خود را با کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز کرد و اعلام کرد حاضر است تا نواقص امکانات لبنان را برطرف کند که به این ترتیب این موضوع با موافقت کنفدراسیون آسیا مواجه شده تا یک بار دیگر پرونده میزبانی لنان از سوریه به جریان بیفتد.

نکته قابل توجه اینکه هفته گذشته زمان و مکان دیدارهای دو هفته ابتدایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا اعلام شد که در این بین زمان و مکان دیدار سوریه و کره جنوبی از هفته دوم رقابت‌ها مشخص نبود که به این ترتیب گفته می‌شود کنفدراسیون آسیا به فدراسیون فوتبال سوریه فرصت داده تا پایان هفته جاری مشکلاتش در راه میزبانی لبنان را حل کرده و وضعیت قطعی خود را اعلام کند.

از سوی دیگر سوریه در صورتی که نتواند یک بار دیگر AFC را برای میزبانی لبنان از دیدارهایش متقاعد کند این امکان وجود دارد که برگزاری دیدارهای این تیم به ایران واگذار شود.

البته ایجاد شرایط جوانمردانه در گروه‌ها شاید مانع این امر شود چون ایران و سوریه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همگروه به شمار می‌روند اما قانون مکتوبی در این زمینه وجود ندارد و چه بسا با میزبانی دیدارهای سوریه در ایران، هر دو دیدار رفت و برگشت شاگردان کی‌روش با سوری‌ها در تهران برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.