کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اصفهان – تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر فردا به مصاف تیم فوتبال «مشهد» می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در نخستین دیدار خود به تیم مشهد می‌رود و تلاش می‌کند که در این بازی پیروزی را ازآن خود کند.

سبزپوشان اصفهانی که سه‌شنبه هفته گذشته در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان، توانستند کاپ قهرمانی مسابقات سوپرجام باشگاه‌های کشور را به دست آورند، عصر دوشنبه و یک هفته بعد از آن دیدار، استارت لیگ برتر را خواهند زد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در شرایطی لیگ برتر را آغاز می‌کنند که به دلیل آمادگی بازیکنان این تیم، بسیاری امید دارند که روند نتیجه‌گیری این تیم اصفهانی همچنان تداوم داشته باشد.

این تیم اصفهانی با انگیزه بسیاری راهی مشهد می‌شود و تلاش می‌کند که با توجه به قهرمانی خود در سوپرجام، موفقیت‌های گذشته را در شهر مشهد مقدس تکرار کند.

تیم اصفهانی در شرایطی در این مسابقه بازی می‌کند که بسیاری بر این باور هستند ذوب‌آهن در نقل و انتقالات امسال، نتوانست رضایت هواداران خود را جلب کند و باید برای حضور در تیم‌های مدعی بیشتر تلاش کند.

حریف خوش‌نام و سخت ذوب‌آهن

تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد که با تغییر نام، امسال با نام «مشهد» در لیگ برتر حاضر می‌شود، در تلاش است که با حضور فرهد کاظمی، عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و نشان دهد که تیمی شایسته در لیگ برتر است.

فرهاد کاظمی که در ماندگاری ذوب‌آهن در لیگ برتر نقش ایفا کرد، حال تلاش می‌کند که تیم مشهدی را نیز با کیفیت خوبی روانه مسابقات کرده و با کیفیت مناسبی به لیگ بفرستد.

ذوب‌آهن در این مسابقه قاسم حدادی‌فر، هافبک مطرح خود را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اختیار نخواهد داشت.

هفته نخست لیگ برتر:

دوشنبه ۴ مرداد ۹۵

سیاه‌جامگان مشهد – ذوب آهن اصفهان – ورزشگاه ثامن مشهد ساعت ۱۸:۱۵

داوران: حسن اکرمی – محمدرضا امینی – محمد راهی – وحید صالحی – ناظر: زاهد بحرینی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.