کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز نسبت به رواج بی اخلاقی در فوتبال استان هشدار داد.

غلامرضا سمندر در گفت‌و‌گو با فارس، در واکنش به انتشار نامه عدم امکان برگزاری دیدارهای تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل، این قبیل رفتارها را بی اخلاقی قلمداد کرد و اظهار داشت: رسانه ای شدن نامه اداری و مدیریتی به هیچ وجه منطقی و قابل توجیه نیست، چرا که چنین اقداماتی علاوه بر اینکه کمکی به حل مسأله بوجود آمده نمی‌کند بلکه باعث ایجاد فضای تنش آمیز و حاشیه می‌شود.

سمندر با بیان اینکه باشگاه گسترش فولاد تبریز از بدو تاسیس همواره به دور از حاشیه به فعالیت در عرصه فوتبال پرداخته، افزود: درخصوص موضوع ورزشگاه متاسفانه شرایط و جوسازی‌ها به گونه‌ای رقم خورد که احساسات را بر منطق و خرد غلبه ساخت.

وی ادامه داد: موضوع بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز امری نبود که بصورت ناگهانی در دستور کار قرار گیرد، از این رو، تمامی مسئولان مرتبط، از چندین ماه قبل از این موضوع اطلاع داشتند .

غلامرضا سمندر خاطر نشان کرد: طی یک ماه اخیر انواع و اقسام جوسازی‌ها علیه باشگاه گسترش فولاد تبریز صورت گرفت که همگی با هدف تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی جهت دستیابی به اهداف اجرا شده است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه تعامل و همکاری این باشگاه با تیم های دیگر تبریز، امری ثابت شده است، اضافه کرد: همه فوتبال دوستان طی سال‌های گذشته شاهد بوده‌اند که گسترش فولاد تبریز در زمینه های مختلف تعامل اغلب یکطرفه ای را با تیم تراکتور سازی داشته است.

وی انتقال بازیکنان ارزشمند و مورد نیاز گسترش فولاد به تراکتور سازی را یکی از مهم ترین موارد تعامل برشمرد و تصریح کرد: همانگونه مالک محترم باشگاه، همیشه عنوان کرده، تراکتورسازی تیم اول شهرمان است و تقویت برای موفقیت بیش از پیش این تیم را وظیفه ای در قبال هواداران و عموم مردم شهرمان می دانیم. این امر تا به حدی برای ما حائز اهمیت بوده که در برهه‌های مختلف با انتقال چند بازیکن به تراکتور، شاهد افت تاکتیکی و به تبع آن، نزول جایگاه تیم مان بوده‌ایم ولی همچنان خودمان را درکنار این تیم حفظ کرده ایم.

سمندر، بررسی موضوع در اختیار قرار دادن ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برای برگزاری دیدارهای هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را تصمیمی فراتر از مدیریت باشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزشگاه ما در داخل شرکت بنیان دیزل قرار دارد، هر گونه بهره برداری از این مجموعه باید با تایید و اعلام موافقت هیئت مدیره این شرکت صورت پذیرد که موضوع مذکور نیز از همین طریق مورد بررسی قرار گرفت.

غلامرضا سمندر با اعلام اینکه باشگاه تراکتورسازی، پیش از ظهر پنج‌شنبه ۳۱ تیر - نامه درخواستی خود مبنی بر در اختیار گرفتن ورزشگاه بنیان دیزل را به باشگاه گسترش فولاد، ارسال نمود، بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع، نامه مذکور را در اسرع وقت جهت اعلام نظر به مدیر عامل شرکت بنیان دیزل ارجاع دادیم که هیئت مدیره این مجموعه نیز برای تعیین تکلیف هر چه زوتر موضوع، جلسه ای را بصورت فوق العاده برگزار کرده و با برشمردن موارد مختلف ، مراتب مخالفت خود را اعلام کردند و ما نیز عصر همان روز (پنج‌شنبه ۳۱ تیر) موضوع را به صورت کتبی به اطلاع باشگاه تراکتورسازی رساندیم تا با توجه به محدودیت زمانی تا شروع مسابقات، در پیگیری موضوع تسهیل صورت گیرد.

سمندر درخصوص دلایل و موارد مخالفت شرکت بنیان دیزل با این موضوع، عنوان داشت: همانطور که در نامه انتشار یافته، ذکر شده، شرکت بنیان دیزل، با پیش بینی استقبال به مراتب فراتر از ظرفیت، هواداران تراکتور از بازی های این تیم و همجواری ورزشگاه با کارخانه و شرکت های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری دریک بدلیل بروز مشکل در روند کاری و ریسک بالای حفظ نظم و امنیت مجموعه و همچنین امکان ایجاد خلل در روند کاری شرکت‌ها و کارخانه های دیگر منطقه، با این موضوع مخالفت کرد.

سمندر ادامه داد: البته پیش از این طی جلسات متعدد در حضور مسئولان اجرایی استان، با ارایه توضیح درخصوص عدم امکان و محیا نبودن شرایط میزبانی این ورزشگاه از خیل عظیم هواداران پرشور شهرمان، دشواری اجرای این امر را به اطلاع مسئولان مربوطه رسانده‌ایم که فرماندار محترم شهرستان تبریز نیز در اظهارات رسانه‌ای شان، این موضوع را تایید نمودند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )