رئیس اسبق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: تعطیلی ۸ ماهه لیگ برتر فوتسال باعث تضعیف تیم ملی و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شد.

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حذف تیم تاسیسات در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا در مرحله نیمه‌نهایی گفت: متاسفانه عدم اطلاع و سوء مدیریت باعث شد که لیگ برتر فوتسال ۸ ماه تعطیل شود. وقتی لیگ ما تعطیل است نتیجه‌اش هم عملکرد ضعیف تیم ملی و باشگاهی در عرصه بین‌المللی می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن لیگ پویا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند. کم‌توجهی به فوتسال باعث شد که ۸ ماه لیگ برتر این رشته تعطیل شود و تمامی بازیکنان از شرایط آرمانی مسابقه دور شوند. نتیجه‌اش همین می‌شود که تیم تاسیسات برای اولین بار در تاریخ فوتسال ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا حذف می‌شود.

نایب‌رئیس اسبق فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به شرایط بد برگزاری لیگ گفت: اکثر تیم‌های فوتسال تمرینات‌شان را شروع نکردند و تیم تاسیسات هم یک ماه است که تمریناتش را شروع کرده است. انگار فوتسال برای آقایان اهمیتی ندارد و این رشته جایی برای توسعه‌پذیری افراد صاحب‌نفوذ شده است و به شایسته‌سالاری توجهی نمی‌شود.

درودگر با اشاره به وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: اردوهای تیم ملی منظم برگزار نمی‌شود. مربیان و بازیکنان ناراضی هستند و شرایط خوبی را در تیم ملی فوتسال پیش از حضور در جام جهانی شاهد نیستیم. باید برای کار در فوتسال هم دانش و هم عشق و علاقه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.