اتحادیه فوتبال اروپا لیست ۱۷ بازیکن روستوف برای بازی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل اندرلخت را اعلام کرد که آزمون غایب برزگ این لیست بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال روستوف روسیه فصل گذشته به همراه سردار آزمون و سعید عزت اللهی و با هدایت قربان بردیف موفق شد نایب قهرمان لیگ روسیه شود و جواز حضور در مرحله پلی‌‌آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

آزمون که با باشگاه سابقش، روبین کازان مشکل داشت و کار به شکایت کشی به فیفا رسیده است به نظر می‌‎رسد بازی روستوف مقابل آندرلخت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده است. البته هنوز حضور بردیف نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد زیرا مشکل مالی او با باشگاه روستوف به نظر می‌رسد هنوز حل نشده است و از طرف دیگر فدراسیون روسیه به دنبال او است تا هدایت تیم‌ملی روسیه را برعهده بگیرد.

لحظاتی پیش سایت اسپورتس روسیه خبر داد: نام قربان بردیف در لیستی که اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) برای بازی روستوف مقابل اندرلخت منتشر کرده است نیست. البته تنها نام بردیف نیست که در این لیست نیست بلکه نام سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان نیز در میان ۱۷ بازیکنی که یوفا آنها را منتشر کرده است نیست.

این درحالی است که بازی رفت روستوف با اندرلخت اتریش در تاریخ ۲۶ جولای(۵ مرداد) است.

با این تفاسیر تا این لحظه حضور بردیف سرمربی مشهور ترکمنستانی و سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان در لیگ قهرمانان اروپا منتفی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.