یکی از عوامل مرتبط با مدیربرنامه‌های هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا از احتمال خروج این بازیکن ملی‌پوش از ورزشگاه نیوکمپ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از آس، یکی از افراد و عوامل حقوقی دست اندرکار نقل‌وانتقالات و قراردادهای ایوان راکیتیچ، درباره آینده این هافبک ملی‌پوش اظهارنظری انجام داد که از احتمال وسوسه شدن این بازیکن کروات برای ترک آبی‌و‌اناری‌ها حکایت داشت.

میکل سورس که با آرتورو کانالس، مدیربرنامه‌های راکیتیچ کار می‌کند روی مسئولان باشگاه بارسلونا برای ارتقای شرایط این هافبک پیشین سویا فشار آورد و آنها را با احتمال خروج راکیتیچ از نیوکمپ تهدید کرد.

باشگاه بارسلونا به تازگی با آندره گومس، هافبک پرتغالی والنسیا قرارداد بسته است که این اتفاق کار راکیتیچ را برای قرار گرفتن در میانه میدان کاتالان‌ها سخت می‌کند و به‌نظر یکی از مدیربرنامه‌های او حتی ممکن است منجر به خروجش از نیوکمپ شود.

میکل سورس که با آرتورو کانالس به‌عنوان مدیربرنامه اصلی راکیتیچ فعالیت دارد، امروز (جمعه) در واکنش به توافق باشگاه بارسلونا و آندره گومس برای عقد قرارداد پستی با این مضمون گذاشت: فکر می‌کنم که دیگر وقت رفتن شده است.

بارسایی از فصل گذشته به راکتیتچ وعده عقد یک قرارداد با حقوق و مزایای بیشتر را داده‌اند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. این در حالی است که راکیتیچ که تا سال ۲۰۱۴ با کاتالان‌ها قراردادی پنج ساله بست در موفقیت‌های دو فصل اخیر آبی‌و‌آناری‌ها سهم به‌سزایی داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.