هافبک - مهاجم تیم فوتبال سایپا امیدوار است که در هفته اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس گل بزند.

علی زینالی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت سایپا برای فصل جدید لیگ برتر گفت: با توجه به تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شد روح تازه‌ای به سایپا تزریق شد و بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شدند. اینطور نیست که قرعه‌کشی برای ما مهم نباشد ولی در مجموع باید گفت که فرقی ندارد در ۴ هفته ابتدایی مقابل چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم. مهم این است که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره هدف سایپا در فصا جدید و اینکه آیا این تیم می‌تواند نوسان‌های چند فصل اخیر را از بین ببرد عنوان کرد: کمترین هدف ما با این کادر فنی و بازیکنان، گرفتن سهمیه آسیا است. ما در دو فصل اخیر در نیم‌فصل‌های دوم دچار مشکل شدیم ولی امسال می‌توانیم ضعف‌های گذشته را از بین ببریم و نتایج خوبی بگیریم.

زینالی در خصوص تقابل با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و فرقی نداشت در چه هفته‌ای با پرسپولیس روبه‌رو شویم. این بازی‌ها با توجه به اینکه پخش زنده است همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما می‌خواهیم گام اول را محکم برداریم. پرسپولیس تیم بزرگی است ولی حتی ما برای مساوی هم بازی نخواهیم کرد و فقط برد می‌خواهیم.

بازیکن سایپا در مورد سابقه گل زدن به پرسپولیس در سال‌های اخیر گفت: من در بازی‌های رسمی به پرسپولیس گل نزده‌ام ولی در جام شهدا موفق به باز کردن دروازه این تیم شدم. برای مهاجم، گل زدن و پاس گل دادن مهم است. دوست دارم بازیکن تاثیرگذاری باشم و امیدوارم به پرسپولیس گل بزنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.