مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که حضور ستاره‌های متعدد در این تیم نمی‌تواند تضمینی برای رسیدن سرخپوشان تبریزی به قهرمانی باشد.

هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد انتظارات بالایی که از تراکتورسازی برای رسیدن به قهرمانی وجود دارد، گفت: این انتظار هر سال از تراکتورسازی می‌رود، ولی در فصل جدید قطعاً توقعات بیشتر خواهد شد، چون بازیکنان خوبی به تراکتورسازی اضافه شده‌اند. از طرفی چند بازیکن مثل ادینیو، کرار و محمد ابراهیمی به تراکتورسازی بازگشته‌اند و هواداران این تیم خاطرات خوشی از آنها دارند. ما یک کادر فنی باتجربه داریم و مدیریت باشگاه هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

وی با ابراز امیدواری از اینکه توقعات را برآورده کنند، ادامه داد: طبیعتاً باید یک جام به هواداران هدیه بدهیم، ولی تراکتورسازی دنبال قهرمانی در هر دو جام است. ما ستاره‌های توانمند داریم، ولی مطمئناً برای قهرمانی باید بجنگیم و داشتن ستاره تضمینی برای قهرمانی نیست. الان تیمی در زمین فوتبال برنده است که بیشتر بدود و بجنگد.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد هدف‌های شخصی‌اش در تراکتورسازی اظهار داشت: خیلی دوست دارم با این تیم قهرمان لیگ برتر شوم تا هواداران را خوشحال ببینم. من در چند سال اخیر به عقیده خودم عملکرد خوبی داشتم، ولی تا الان به تیم ملی دعوت نشده‌ام. امیدوارم در تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.