سرپرست باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که تیم خوبی از این باشگاه در لیگ هندبال حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهرام افشارزاده در مراسم رونمایی از اسپانسر هندبال و قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: فعالیت هندبال از سال ۴۶ آغاز شد و امرور نوید کارهای بزرگ داده شده است. به مهدوی که از منظم‌ترین و با اخلاق‌ترین روسای ورزش است، کمک می‌کنم. هندبال رشد خوبی داشته و استان‌های مختلف در این رشته ورود کرده‌اند. امیدوارم این رشته به موفقیت‌های خوبی دست یابد و با این عزم شاهد موفقیت این رشته خواهیم بود.

وی افزود: امیدواریم بخش خصوصی به فدراسیون‌ها کمک کند، چرا که بودجه وزارت و کمیته ملی المپیک پاسخگوی نیازهای این فدراسیون‌ها نخواهد بود.

سرپرست باشگاه استقال تاکید کرد: امیدواریم تیم خوبی در هندبال روانه این لیگ کنیم. این ورزش مورد توجه مردم است و امیدواریم حضور استقلال به این رشته کمک کند.

افشارزاده ادامه داد: غیر از هندبال سعی کردیم در چند رشته دیگر مثل شمشیربازی و تیراندازی با کمان هم باشیم و امیدواریم در هندبال با تیم کامل بیاییم.

وی گفت: بنا بر دعوت مهدوی آمدم و حضور من به خاطر اعزام تیم نوجوان و جوانان به آسیا است. هندبال در ایران جایگاه خود را دارد و از زحمات مهدوی تشکر می‌کنم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص تیم فوتبال این باشگاه گفت: بازیکنان و نفرات خوبی گرفتیم. منصوریان تمرینات مرتبی دارد و امیدواریم در لیگ نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص زمان معرفی مدیرعامل استقلال گفت: هنوز در این خصوص تصمیم گرفته نشده است.

سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت سجاد شهباززاده عنوان کرد: شرایط شهبازاده با طارمی فرق دارد. شهبارزاده در استقلال با توجه به قراردادی که دارد و بندی که در آن ذکر شده، بازیکن آزاد است و می‌تواند ترکیه برود ولی در صحبت با منصوریان و خودش قرار شد تا ۲۴ ساعت آینده وضعیتش مشخص شود. ضمن اینکه کاری به طارمی نداریم و به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

افشارزاده درباره آخرین وضعیت آکادمی باشگاه استقلال تصریح کرد: حسن روشن از نظر من هنوز مدیر آکادمی نیست و حکمی نزدم و این شیطنت خبرنگاران است. وضعیت آکادمی هم در این هفته مشخص می‌شود. من همچنین از علی سامره تشکر می‌کنم و او همچنان سرمربی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.