کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سوپرجام برای استقلال خوزستان اهمیت دارد و تلاش ما، کسب پیروزی در این مسابقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدسیروس پورموسوی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در سوپرجام فوتبال ایران با اشاره به اهمیت این مسابقه اظهار داشت: دیدار با ذوب‌آهن یکی از بازی‌های جذاب ما به شمار می‌رود و ما برای کسب نتیجه در این مسابقه انگیزه بسیاری داشته و همه تمرکزمان را به کار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه استقلال خوزستان در این مسابقه با تمام قوا به میدان می‌رود، ادامه داد: همه تلاش ما این است که در این مسابقه بازی تماشاگرپسندی از خود ارائه کنیم و امیدوارم که این اتفاق در مسابقه فردا صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه فوتبال امروز از شرایط دو قطبی خارج شده، افزود: اگرچه برخی این موضوع را نادیده می‌گیرند اما در حال حاضر فوتبال شهرستان‌ها شرایط خوبی پیدا کرده و از وضعیت دوقطبی خود خارج شده است. تیم‌های شهرستانی همواره عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند و بدون شک در بازی فردا نیز این اتفاق نمود پیدا می‌کند.

پورموسوی درباره زمان برگزاری این مسابقه اضافه کرد: به نظرم مسئولان باید زمان مسابقه را خیلی پیش از برگزاری آن اعلام می‌کردند اما به هر حال این تصمیم صورت گرفت و بازی فردا انجام می‌شود.

وی با اشاره به شرایط تیمش در مسابقات امسال اضافه کرد: خوشحال هستم که بازیکنان ما با وجود پیشنهادهای میلیاردی خود در استقلال خوزستان ماندند و امیدوار هستم که روند رو به رشد خود را همچون لیگ گذشته تکرار کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره بازیکنان غایب تیمش در این مسابقه بیان کرد: تیم ما در مسابقه فردا مهدی زبیدی را در اختیار ندارد و او از بازی هفته ششم در اختیار تیم قرار می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.