سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی با اشاره به تاثیرگذاری «جان تری» چه در داخل و چه در خازج از زمین، وی را کاپیتان همیشگی این تیم خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «آنتونیو کونته» در پاسخ به این سوال که نقش تری در تیم اول چلسی چه خواهد بود این مطلب را عنوان کرد.

در دو فصل اخیر همواره شایعاتی در خصوص جدایی این بازیکن از چلسی وجود داشته است. تری اواخر ماه مه برای یک سال دیگر قرارداد خود را با آبی پوشان استمفوردبریج تمدید کرد و اکنون کونته از مهم بودن این بازیکن صحبت کرده است.

وی در پاسخ به خبرنگاران گفت: جان تری به عنوان بازیکن قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرده است و نه در یک نفش دیگر. او کاپیتان این تیم است و البته بازیکن بزرگی برای باشگاه به حساب می آید. تری شخصیت بزرگی دارد و از کاریزمای بالایی برخوردار است. می خواهم با او صحبت کنم چون باشگاه و روحیه درست آن را می شناسد.

کونته ادامه داد: برای من تری بازیکن بزرگی است. همه بازیکنان می دانند که من برای انتخاب ۱۱ نفره داخل میدان به تمرینات نگاه می کنم. جان تری کاپیتان تیم ماست چه زمانی که بازی می کند و چه زمانی که بازی نمی کند.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا افزود: جان تری برای من، هواداران و باشگاه بازیکن مهمی است. ما همه با هم تصمیم گیری می کنیم. از اینکه او قرارداد جدیدی با باشگاه چلسی منعقد کرده خوشحالم. من در خیلی مواقع با او صحبت می کنم. مهم ترین موضوع این است که وقتی جان تری قراردادش را امضا کرد خوشحال بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.