کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

شروع مراسم قرعه کشی لیگ با دو سخنرانی نسبتا طولانی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مراسم قرعه کشی لیگ برتر در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. فارغ از اینکه اسپانسر این مراسم اسپانسری داشت که فقط برای ۳ تیم از تیم های لیگ برتر تبلیغات می کرد ، آغاز مراسم با دو سخنرانی طولانی همراه بود. مهدی تاج تقریبا تمام برنامه هایی را که از روز نخست حضورش در فددراسیون رقم زده بود را روی سن ، گفت. به نوعی او که از امروز سخنگوی فدراسیون فوتبال شده است ، گفته هایی را که باید در یک کنفرانس مطبوعاتی می گفت ، از پولی که برای خرید آنتن زنده پرداخته بودند ، استفاده کرد و تقریبا در ۲۰ دقیقه درباره همه چیز از لیگ ، جام حذفی، فدراسیون ، دبیرکل ف سرپرست سازمان لیگ و احکامی که صادر شده ، سخن گفت. جنسی از حرف های بدرد بخور که البته جای شان افتتاحیه سازمان لیگ نیست.

پس از او اما مدیر فروش همراه اول روی سن آمد و بیش از ۵ دقیقه درباره اسپانسرینگ سخن گفت و تازه قرار شد مراسم افتتاحیه استارت بخورد !

مهدی تاج که در دوران ریاست بر سازمان لیگ خیلی حساسیت داشت تا از حاشیه ها در مراسم اینچنینی کاسته شود ، این بار شروع خوبی به عنوان رئیس فدراسیون نداشت.

البته این دو فقط افرادی نبودند که چنین انرژی زیادی گذاشتند و روی سن سخنرانی طولانی داشتند. غلامرضا بهروان مسئول کمیته مسابقات هم بیش از ۳ دقیقه از همه تعریف کرد!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.