کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: یکی از اصلی‌ترین مسائل در سازمان لیگ پاسخگویی است و سکوت در آن معنا نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در خصوص لیگ باید ابتدا به این نکته اشاره کنم که تلاش‌مان بر آن است که بازی‌های ۲۳ هفته از رقابت‌های لیگ در پایان هفته برگزار شود و این تصمیمی بوده که در سازمان لیگ اتخاذ شده است.

وی افزود: چندین سال است که برای لیگ فوتبال ایران برنامه یک ساله تدوین می‌شود و همه باشگاه‌ها برنامه یک ساله خود را می‌دانند. این برنامه سالانه است و در آن برنامه تیم ملی، بازی‌های دوستانه، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دیده شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تصمیم بر آن است که لیگ پر بازده‌ای داشته باشیم و در آن بتوانیم ارزش‌های فنی را بالا ببریم. همچنین فصل نقل‌وانتقالات تا پایان هفته چهارم ادامه خواهد داشت.

تاج عنوان کرد: به سرپرست سازمان لیگ گفتم که نباید در این سازمان سکوت و سکون به صورت توأمان وجود داشته باشد و باید سازمان لیگ پر بازده و پاسخگو باشد. یکی از اصلی‌ترین مسائل همین مسئله پاسخگویی است و سکوت در سازمان لیگ معنا نمی‌دهد. ما به‌دنبال آن هستیم که با یک لیگ پویا به تیم ملی کمک کنیم. در واقع لیگی راه را درست می‌رود که در خدمت تیم ملی باشد.

وی خاطر نشان کرد: امروز جلسه چهار ساعته‌ای با مدیران باشگاه‌ها داشتیم تا روی برنامه تیم ملی جای اعتراضی در آینده نباشد. از باشگاه‌ها و مدیران‌شان تشکر می‌کنم که یک بال گسترده و بزرگ برای صعود به جام جهانی هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص لیگ فوتسال در دو بخش مردان و بانوان گفت: فوتسال مردان در آسیا رتبه اول و در جهان رتبه ششم را در اختیار دارد که باید از آن مراقبت کنیم. بانوان نیز در آسیا اول و در دنیا هفتم است. به‌نظرم لیگ فوتسال لیگ بی‌جانی بود. طبق قانون قرار است از محل قرارداد بازیکنان پنج درصد کسر کنیم، اما اگر باشگاهی در رده بانوان نیز تیم‌داری کند این عدد به سه درصد کاهش پیدا می‌کند. در واقع این مسئله، تشویقی برای باشگاه‌هاست.

تاج تصریح کرد: ان‌شاءالله همه دست به دست هم می‌دهند تا شرایط خوبی در فوتبال رقم بخورد. ما خیلی طالب هیاهو نیستیم. بسیار خوشحال می‌شوم که هر بحثی که در خصوص فوتبال مطرح می‌شود مراجع ذیصلاح به دنبال آن باشند.

وی در مورد انتخاب سرپرست سازمان لیگ گفت: ما فکر کردیم که در این سازمان از حضور علی کاظمی استفاده کنیم. من به شوخی به او می‌گویم که از زمان احمدشاه در فوتبال حضور دارد. در واقع کاظمی یکی از افراد توانمند است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: باید فضایی را فراهم کنیم که مجموعه خوبی برای تیم‌های ملی ایجاد شود و پیوستگی در رده‌های مختلف تیم ملی وجود داشته باشد. انتصاباتی نیز طی روزهای اخیر صورت گرفته که در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.