کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال آرسنال برای حضور «تیه‌ری آنری» در امر مربیگری آکادمی باشگاه شرط تعیین کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهاجم پیشین آرسنال که بزرگ ترین بازیکن تاریخ باشگاه لندنی به حساب می آید، در حال حاضر به عنوان مفسر در شبکه اسکای اسپورتس فعالیت می کند.

«آرسن ونگر» گفته نیاز به حضور تمام وقت آنری در آکادمی دارد در حالیکه کار در شبکه اسکای اسپورتس مانع از انجام این امر می شود.

طبق اعلام دیلی میل، آنری در حال حاضر حقوق سالیانه ۴ میلیون پوندی از شبکه اسکای اسپورتس دریافت می کند با این حال سرمربی آرسنال می خواهد آنری بیشتر درگیر تیم فوتبال پایه های آرسنال شود.

ونگر ۶۶ ساله همچنین بر این باور است آنری نمی تواند در طول هفته با باشگاه کار کند و در پایان هفته بازیکنان این تیم را نقد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.