امیر عابدینی یک روز بعد از انتصابش به عنوان سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فوتبال ایران واکنش تندی به صحبت‌های عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال علی کاظمی را به عنوان سرپرست سازمان لیگ و امیر عابدینی را به عنوان سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فوتبال ایران منصوب کرد.

این انتصاب‌ها انتقاد بعضی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رادر پی داشته است. عبدالکاظم طالقانی با بیان اینکه درباره انتخاب عابدینی با هیات رئیسه مشورت نشده بود، اعلام کرد که در سیستم اساسنامه فدراسیون فوتبال، سازمان اقتصادی وجود ندارد.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از صحبت‌های طالقانی گفت: وقتی اتفاقاتی از این دست و حضور چنین نفراتی در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد، زمان می‌برد تا آنها کار یاد بگیرند!

وی با بیان اینکه به اندازه شعور افراد پاسخشان را خواهد داد، گفت: به عنوان مثال اگر یک نفر در سطح وزیر باشد من جوابش را می‌دهم نه اینکه بخواهم پاسخ افرادی مثل طالقانی را بدهم.

سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فوتبال در پایان تاکید کرد: طالقانی متاسفانه همان کسی است که با نحوه مدیریتش در هیات فوتبال استان خوزستان آن افتضاح را در بازی پرسپولیس با استقلال اهواز به بار آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.