داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: پنالتی اعلام شده به سود فرانسه در دیدار با آلمان کاملا درست بود.

نوید مظفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پنالتی اعلام شده برای فرانسه در دیدار با آلمان گفت: این پنالتی کاملا درست بود. دست بازیکن آلمان بیش از حد طبیعی بالا آمد و این نشان دهنده آن است که اشتایگر دستش را عمدی بالا آورده است.

وی با اشاره به قضاوت خوب داوران در جام ملت‌های اروپا گفت: در یورو ۲۰۱۶ قضاوت داوران عالی بود. در ۵۰ مسابقه برگزار شده شاید ۲ اشتباه تاثیرگذار از داوران شاهد بودیم. اشتباه اول در دور مقدماتی به ضرر فرانسه بود و یک داور هم پنالتی روی کریس رونالدو را در یک بازی پرتغال نگرفت.

مظفری در مورد اینکه برخی از هواداران ایرانی تیم آلمان معتقدند داور ایتالیایی از آلمان انتقام شکست تیم کشورش را گرفته گفت: این تفکرات ما ایرانی‌هاست. در حالیکه در این تورنمنت همواره برترین‌ها برای قضاوت دیدارهای سخت انتخاب می‌شوند اما ما می‌گوییم داور عرب برای ما نگذارند! ولی داور ایتالیایی در بازی فرانسه و آلمان فوق‌العاده قضاوت کرد. اکنون هم داور فینال یک انگلیسی است.

این داور بین‌المللی بازنشسته تصریح کرد: کولینا رئیس کمیته داوران یوفا قبل از مسابقات اعلام کرده بود که ما داوران را از نظر روحی و روانی و جسمانی برای مسابقات آماده می‌کنیم و آنها برای موفقیت تلاش می‌کنند.

مظفری در مورد اینکه یواخیم لو بین دو نیمه بازیکنان آلمان را آرام می‌کرد تا به داور اعتراض نکنند اما کی‌روش در جام ملت‌های آسیا خودش به داور معترض شد، گفت: بله کی‌روش می‌داند ما احساساتی هستیم و می‌داند اگر ایرانی‌ها در ورزشگاه حضور داشتند برای اعتراض به وسط زمین می‌ریختند این کار را می‌کند تا بگوید یکی از ما ایرانی‌هاست ولی یواخیم لو می‌داند که آن ضربه پنالتی درست بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.