کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال تراکتورسازی در آستانه حدود ۲۰ روزمانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر، مکان برگزاری مسابقات خود را تعیین نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، موضوع مکان برگزاری مسابقات تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل آتی مسابقات لیگ برتر با توجه به تعمیرات ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، در حالی نامشخص مانده که بحث هایی درخصوص میزبانی این تیم در ورزشگاه بنیان دیزل مطرح شده است.

فوتبال تبریز در فصل شانزدهم لیگ برتر سه نماینده خواهد داشت که در این میان، وضعیت گسترش فولاد تبریز با برخورداری از ورزشگاه اختصاصی مشخص است و ماشین سازی نیز طبق اعلام مسئولین شهر تبریز در ورزشگاه تختی (باغشمال) میزبان حریفانش خواهد بود.

این موضوع درحالی ست که تا زمان آماده شدن ورزشگاه یادگار امام(ره) ، وضعیت میزبانی گسترش فولاد و ماشین سازی برای دیدارهای حساس مانند استقلال و پرسپولیس و حتی دربی های تبریز نیز مشخص نیست زیرا که ورزشگاه بنیان دیزل و باغشمال شرایط میزبانی بازی های حساس و پر تماشاگر را ندارد.

اما در این میان، شرایط تراکتورسازی بحرانی تر از دو نماینده دیگر فوتبال است. این باشگاه صرفا ورزشگاه اختصاصی خود را در اختیار دارد که تمریناتش را در آن برگزار می کند و معیارهای میزبانی از مسابقات لیگ برتر را ندارد.

برگزاری بازی های تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل، فرضیه ای ست که این روزها از سوی برخی مسئولین تیم محبوب تبریزی مطرح می شود و زمزمه هایی از شروع رایزنی با مدیران گسترش فولاد تبریز به گوش می رسد. ولی به سرانجام رسیدن این بحث چندان ممکن به نظر نمی رسد.

تراکتوری ها برای رسیدن به این خواسته ی احتمالی خود دو مانع بزرگ رو پیش رو دارند.

اول اینکه مسئولین گسترش فولاد تبریز پیش از این نشان داده اند که حفظ کیفیت زمین ورزشگاه اختصاصی شان از اهمیت بالایی برای آنان برخودار است و به غیر از میزبانی ۱۵ دیدار لیگ برتر و چند بازی جام حذفی ، هیچ استفاده دیگری از آن نمی کنند و مشخصاً دلیل کیفیت بسیار مطلوب چمن این ورزشگاه نیز حساسیت مدیران مجموعه در بهره برداری از آن است. بنابراین قبول برگزاری بازیهای تراکتور در این ورزشگاه و استفاده هفتگی از آن، از سوی مسئولین گسترش فولاد تبریز دشوار خواهد بود.

و دوم نظر مخالف شورای تامین استان با اجرای این خواسته، مهم ترین مانع پیش روی سرخ پوشان تبریزی است که پیش از این نیز حساسیت این امر را در میزبانی گسترش فولاد برای بازی های حساس خود، شاهد بوده ایم. با این اوصاف، موافقت شورای تامین با برگزاری بازی های تراکتور در بنیان دیزل امری دشوار و تا حدودی ناممکن به نظر می رسد.

حال باید منتظر اعلام موضع رسمی باشگاه تراکتورسازی در این زمینه بود تا وضعیت میزبانی این تیم در شروع مسابقات لیگ برتر به چه صورت خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.