کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

وکیل ستاره فرانسوی در واکنش به اظهارات لینکر گفت: پوگبا یک ابرستاره است و لینکر بهتر است دهانش را ببندد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مینو رایولا وکیل بازیکن پر حاشیه فرانسه در واکنش به اظهارات و نوشته‌های تحریک آمیز گری لینکر که گفته بود آیا پوگبا واقعا یک بازیکن بزرگ است و ارزش این همه پول را دارد، به خبرنگاران گفت: این لینکر همان کسی است که پیش از آغاز لیگ برتر انگلیس گفته بود، رانیری با لستر سیتی به هیچ جایی نمی‌رسد و خودش را با تیمش مسخره کرده است. اما او با تیمش قهرمان شد و لینکر دیگر درباره رانیری حرف نزد، حالا بهتر است حرف نزند، این طوری هم به سود خودش است و هم نفع ما که مطالب غیر حرفه ای و طنز او نخوانیم و وقتمان گرفته نشود.

وی ادامه داد: پوگبا یک ابرستاره است، پیش از این هم گفته‌ام که او باید مدیریت رفتاری داشته باشد و هر چه زمان می‌گذرد او هم بالغ‌تر می‌شود. آینده منتظر پوگبا است. او پیشنهادات خوبی دارد و عجله‌ای هم برای پاسخ دادن به مشتریان ثروتمندان نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.