مهاجم فصل گذشته صبا گفت که در حال حاضر چند پیشنهاد دارد و به‌زودی تیم جدیدش را معرفی خواهد کرد.

محمد قاضی که مدتی پیش با صبای قم قرارداد امضا کرد در مورد فسخ این قرارداد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: آن زمان براین اساس قرارداد امضا کردیم که قرار بود علی دایی سرمربی صبا باشد، ولی به‌یک‌باره همه چیز تغییر کرد. صبا واقعاً می‌توانست برای فصل بعد تیم خوبی ببندد و حتی مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و حضور در این رقابت‌ها باشد. با این حال تغییراتی رخ داد و همین موضوع باعث شد تصمیم من و چند بازیکن دیگر عوض شود.

وی ادامه داد: فصل گذشته تیم خوبی داشتیم و حتی در نیم‌فصل اول چهارم شدیم، اما در نیم‌فصل دوم، مشکلات مالی و برخی مسائل دیگر تأثیر منفی در روند صبا داشت. مطمئناً وقتی یک تیم با این مشکلات روبه‌رو می‌شود وضعیتش کاملاً به‌هم می‌ریزد. تا چند هفته پیش هم قرار بود یک گروه مالکیت باشگاه را برعهده بگیرند که این موضوع منتفی شد و علی دایی هم سرمربی صبا نشد.

قاضی درباره وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: چند پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت صبا را انتخاب کردم. وقتی قراردادم فسخ شد طبیعتاً تیم‌های دیگر بازیکنان دیگرشان را جذب کردند. چند پیشنهاد دارم و چند تیم با مدیر برنامه‌هایم صحبت کردند که به‌زودی در مورد فصل آینده تصمیم خواهم گرفت و تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.