مشاور ویژه مدیرعامل باشگاه استقلال از سرمربی فصل گذشته آبی‌پوشان خواست به جای اینکه در رسانه‌ها صحبت کند، با مسئولان باشگاه حرف بزند و مشکلش را برطرف کند.

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه آیا فهرست تیم فوتبال استقلال تکمیل شده است، اظهار داشت: از نظر من، تیم کامل شده است و در هر پست چند بازیکن داریم. به‌عنوان مثال در خطوط دفاع و حمله، چهار بازیکن با هم رقابت دارند. در مجموع تیم خوبی بسته شده است، اما باز هم همه چیز به نظر کادر فنی بستگی دارد.

وی در واکنش به اظهارات پرویز مظلومی مبنی بر اینکه سال گذشته در استقلال به او خیانت شده است، گفت: خیانت؟ نمی‌دانم از کدام خیانت صحبت کرده است. من در یکی دو ماه پایانی فصل به تیم اضافه شدم و در جریان این مسائل نیستم. بهتر است مظلومی هر صحبتی دارد، با باشگاه مطرح کند. اگر او حق و حقوقی دارد، باید بگیرد. مظلومی متعلق به استقلال است و شاید روزی دوباره به این تیم برگردد. بنابراین بهتر است به جای اینکه در رسانه‌ها صحبت کند، با مسئولان باشگاه مذاکره کند.

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه برخی افراد از مظلومی انتقاد کرده‌اند که چرا در زمان حضورش در استقلال این صحبت‌ها را انجام نداد، تصریح کرد: نمی‌دانم منظور مظلومی چه کسانی است. او می‌گوید آدم‌هایی که در دربی سال ۹۰ به او خیانت کرده‌اند، هنوز در باشگاه استقلال حضور دارند. در صورتی که از آن زمان، هم مدیریت تغییر کرده و هم بازیکنان عوض شده‌اند.

عبداللهی ادامه داد: مظلومی احساسات را کنار بگذارند و هر حرفی دارد، با باشگاه در میان بگذارد. مظلومی پس از سه چهار سال به استقلال بازگشت و شاید هم دوباره به این تیم برگردد. مظلومی باید با آرامش با باشگاه گفت‌وگو کند. شاید اظهارات او در رسانه‌ها باعث شود دیگران از او سوء‌استفاده کنند. ادامه این حرف‌ها کار خوشایندی نیست. در ضمن اگر به مظلومی خیانتی شده است، بگوید چه کسانی بوده‌اند تا همه چیز تمام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.