هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران توقعی جز قهرمانی از پرسپولیس ندارند و امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی دل آن‌ها را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید عالیشاه پس از ثبت قراردادش در هیات فوتبال استان تهران در رابطه با تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: امیدوارم که امسال بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. زیرا هواداران هیچ توقعی جز قهرمانی ندارند.

وی در رابطه با ترافیک و سال سختی را پیش رو داریم. خط میانی پرسپولیس افزود: امسال بازیکنان خوبی در جمع ما حضور دارند که هم انگیزه بالایی برخوردارند و هم تجربه کافی را دارند. امسال باید در سه جام بجنگیم و به موفقیت برسیم. همه چیز به نظر کادر فنی بستگی دارد. اما امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نقل و انتقالات تیم‌های حریف پرسپولیس خاطرنشان کرد: به تیم‌های دیگر کاری ندارم. اما امیدوارم شرایط برای تیم ما مهیا باشد و اردوی پیش فصل خوبی را پشت سر بگذاریم و تیم برای حضور در رقابت‌های فصل جدید آماده شود.

عالیشاه در رابطه با اینکه پیش از این گفته می‌شد قصد دارد فوتبالش را در ترکیه ادامه دهد، خاطرنشان کرد: از همان اول گفته بودم که در پرسپولیس می‌مانم و قراردادم را با این تیم تمدید کردم.

وی در رابطه با غیبتش در لیست تیم ملی تصریح کرد: من هم دوست دارم پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار است. اما این امر محقق نشد. من پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم و پرسپولیس هم برای من به نوعی تیم ملی است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه او قرار است امسال در پست مهاجم بازی کند، اظهار کرد: من تا الان که هافبک چپ بودم و چیزی در این باره نشنیده‌ام. این موضوع به شرایط و نظر کادر فنی بستگی دارد و و اگر کادر فنی بخواهد، در پست مهاجم هم بازی خواهم کرد.

وی اضافه کرد: هر بازیکنی که برای دقایقی هم اگر در ترکیب پرسپولیس و استقلال حضور پیدا می‌کند، دوست دارد هواداران را خوشحال کند.هواداران ما امسال توقعی جز قهرمانی ندارند و امیدوارم بتوانیم امسال به موفقیت برسیم.

عالیشاه در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از رامین رضاییان خبر دارد یا خیر، اضافه کرد: خیر. از رضاییان اطلاعی ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.