سرمربی تیم‌ امیدهای استقلال، گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته به گونه‌ای بوده که به تیم‌های پایه به چشم بچه یتیم نگاه می‌کردند و امیدوارم با آمدن حسن روشن در آکادمی استقلال، شرایط بهبود یابد.

علی سامره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی به گزارش خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی یک بر صفر امیدهای استقلال مقابل تیم لیگ برتری پدیده اظهار داشت: بازیکنان ما وقتی مقابل تیم‌های لیگ برتری قرار می‌گیرند، انگیزه دوچندانی پیدا می‌کنند و ۱۰ روز دیگر بازی‌های ما آغاز می‌شود، ۹۰ درصد تیم بسته شده است و ان‌شاءالله حضوری پرقدرت در لیگ خواهیم داشت.

وی در مورد حضور حسن روشن‌ در آکادمی استقلال تأکید کرد: متأسفانه آکادمی زمان بسیار زیادی را از دست داد، امیدوارم با آمدن حسن روشن نظمی پیدا کند و سروسامان یابد. اگر برنامه‌ریزی درستی صورت بگیرد، بازیکنان می‌توانند در لیگ برتر به تیم کمک کنند. متأسفانه همه مقطعی و گذار به این مسئله کمک می‌کنند و به چشم یک بچه یتیم به آن نگاه می‌کنند.

سامره افزود: درست است که کار حسن روشن دشوار است، اما پیشکسوت باشگاه از اسطوره‌های بزرگ باشگاه است، امیدوارم با قدرتی که او دارد، بتواند شرایط را بهبود بخشد و برای سال‌های بعد خروجی‌های زیادی داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت کنونی استقلال با علی منصوریان گفت: استقلال نسبت به سال گذشته بهتر یارگیری کرده است، منصوریان هم تجارب خوبی در چند سال گذشته کسب کرده است، اما کار بسیار دشواری در اینجا دارد، به همین ترتیب تیم‌های دیگر هم قوی‌تر شده‌اند و این‌گونه نیست که فقط استقلال قدرتمند شده باشد، فکر می‌کنم لیگ بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم و فکر می‌کنم استقلال هم شرایط خوبی داشته باشد.

بازیکن پیشین استقلال در مورد جذب بازیکنان پرتعداد، خاطرنشان کرد: به‌هرحال کادر فنی قطعاً این موضوع را مورد نظر قرار داده است و بر حسب نیازهایش بازیکن گرفته است، امیدوارم به مشکلی برنخورند. بازیکنان هم با هدف کمک به باشگاه به تیم اضافه شده‌اند و امیدوارم بازی‌های خوب و بهتری را نسبت به سال‌های گذشته در استقلال ببینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.