سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پدیده گفت: به دلیل مشکلات و شرایط امنیتی در کشور ترکیه اردوی ما در این کشور لغو شد.

جواد طاری‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: تیم هم‌اکنون در تهران به سر می‌برد و عصر امروز دیدار دوستانه‌ای مقابل امیدهای استقلال خواهد داشت و فردا به مشهد بازمی‌گردم که احتمالا از روز سه‌شنبه یا چهارشنبه مجددا تمرینات را در مشهد آغاز خواهند کرد.

وی در مورد حضور شهاب گردان خاطرنشان کرد: قرار است گردان در اردوی مشهد به تیم ملحق شود و در واقع او فردا خود را به باشگاه معرفی می‌کند تا از اردویی که در مشهد آغاز می‌شود به تمرینات اضافه شود.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پدیده در مورد جذب مهاجم ساحل عاجی خاطرنشان کرد: این بازیکن زیر ۲۳ سال است که کادر فنی در سفری که به ارمنستان داشته او را دیده است و قرار است به مشهد بیاید تا پس از صحبت با مسئولان باشگاه در صورت توافق قراردادش را امضا کند.

طاری‌بخش در مورد برگزاری اردوی ترکیه، یادآور شد: به علت مشکلات و شرایط امنیتی در کشور ترکیه این اردوی ما لغو شد و حالا قرار است اسپانسری پیدا کنیم تا در کشوری دیگر اردو را برگزار کنیم.اسپانسرهایی پیشنهاد داده‌اند و ما در حال حاضر در حال بررسی این پیشنهادها هستیم.

وی در مورد برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه امام رضای مشهد خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که تولیت آستان قدس رضوی با ورزشکاران داشت مدیرعامل باشگاه پدیده نامه‌ای به تولیت آستان قدس تقدیم کرد که در آن درخواست برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) صورت گرفت. نگاه مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس به ورزش مثبت است و آنها اعلام کردند پس از افتتاح ورزشگاه مخالفتی برای برگزاری بازی‌های تیم‌های لیگ برتری در این ورزشگاه ندارند. ما هم امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد و بازی‌ها در این ورزشگاه مجهز برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.