سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید تمجید ویژه‌ای از هموطنش در ترکیب تیم ملی فرانسه انجام داد که تمایل او به داشتن او در ترکیب کهکشانی‌ها را ثابت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان اعتراف کرد که جزو مشتریان دیمیتری پایت است و تیم او مثل دیگر مشتریان مهاجم فرانسوی وستهام خواهان جذب این بازیکن فرانسوی است. پایت در مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ بهترین گلزن فرانسه بوده و در دو بازی اول این تیم دو گل زد. عملکرد تحسین‌برانگیز پایت، توجه زیدان را جلب و او را مجاب به تمجید از هموطنش کرده است.

زیدان در جملاتی شبیه آنچه مربیان پیشین رئال مادرید برای خرید بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و گرت بیل عنوان کردند، در تمجید از پایت گفت: داستان او یک داستان فوق‌العاده است. پایت همیشه با استعداد بوده است. او الان ۲۹ ساله است و دارد تحسین و احترامی را که شایسته‌اش است، دریافت می‌کند. روی بازیکنان بزرگ برای خوب کار کردن در تورنمنت‌های بزرگ فشار زیادی است، اما دیمیتری نشان داده است که همیشه همه چیز نباید خیلی زود رخ دهد.

زیدان ادامه داد: او با اینکه به تیم ملی دعوت نمی‌شد، هرگز تسلیم نشد و حالا دارد ثابت می‌کند که یکی از مهمترین و با استعدادترین بازیکنان است، نه فقط در تیم ملی فرانسه، بلکه در اروپا. پایت فصل فوق‌العاده‌ای را با وستهام سپری کرد و حالا در یورو دارد نشان می‌دهد که هیچ رویدادی برای او بیش از اندازه بزرگ نیست. او با ورودش به هر تیمی باعث ارتقای سطح آن می‌شود و این سطح استعداد او را نشان می‌دهد.

زیزو تأکید کرد: از نگاه یک مربی، پایت هر آنچه را که شما از یک هافبک هجومی می‌خواهید، دارد. او می‌تواند گل بزند، می‌تواند گل بسازد و در استفاده از ضربات شروع مجدد هم تبحر دارد. همه باشگاه‌ها او را می‌خواهند، چون روزبه‌روز در حال پیشرفت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.