کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت تیمش در دوران آماده سازی برای حضور در لیگ برتر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ صبح امروز شنبه ضمن اشاره به آخرین وضعیت تیمش در راه آماده سازی برای حضور در فصل پیش روی لیگ برتر گفت: از فرصت استفاده می کنم و همه را برای تمرین و افطار دعوت می کنم. تیم ما تکمیل شده است. تغییرات جزیی البته به وجود خواهد آمد. برای بازیکنان زیر ۲۳ سال جا داریم.

ویی افزود: نسبت به نشست خبری قبلی که داشتیم دو بازیکن دیگر به نام های گولچ و آرام طبع به تیم ما اضافه شده اند. تمام تلاش ما این است که بهترین تیم را تشکیل دهیم. ما روز جمعه راهی اوکراین خواهیم شد. تا آن روز تمرین خواهیم کرد و تنها روز دوشنبه به خاطر شهادت حضرت علی(ع) تعطیل خواهیم بود. روز سه شنبه هم یک بازی تدارکاتی را در دستور کار خواهیم داشت.

برانکو ادامه داد: همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و تنها محمد انصاری کمی مشکل دارد که امیدواریم تا شروع بازیهای لیگ ایشان هم کاملا بهبود پیدا کند. تیم ما شرایط خوبی دارد و از روز جمعه تمرینات آماده سازی را در اوکراین پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا شما مهدی طارمی را می خواهید یا نه؟ گفت: با این سوال من را غافلگیر کردید از این جهت که می گویید او را می خواهید؟ ما از قبل از عید با ایشان مذاکره کردیم اما نمی شود کاری کرد برای کسی که نمی خواهد بماند. طبیعی است به عنوان آقای گل لیگ ما او را می خواهیم اما همه چیز بستگی به خودش دارد. قرارداد او تمام شده است و خودش باید تصمیم بگیرد.

برانکو در این مورد که گفته می شود طارمی با کادر فنی مشکل دارد گفت: چه مشکلی می تواند بین ما وجود داشته باشد. کادر فنی از همه بازیکنان می خواهد که بدوند و تلاش بکنند. این در مورد همه تیم ها درست است. بنابراین ما مشکلی نداریم اما اگر مشکلی از سوی طارمی وجود دارد خودش باید بگوید.

وی در مورد رضاییان نیز گفت: متاسفانه هیچ اطلاعی از وی ندارم. ایشان هم به هیچ تماسی پاسخ نمی دهد. ما اطلاعات در مورد رامین را از رضاییان به دست می آوریم و اطلاعی از وی نداریم. شما اگر پیدایش کردید به ما معرفی اش کنید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه خیلی از بزرگان باشگاه خواستار ماندن طارمی شدند گفت: من با ایشان و رامین تماسی نداشتیم. تلفن هایشان را هم جواب نمی دهند. حالا باید چیکار کنیم. حتما باید در تهران راه بیفتیم و دنبال این بازیکنان باشیم؟ باشگاه تلاشش را کرده تا با این دو بازیکن تماس بگیرد اما میسر نشده است. حالا ما باید چیکار کنیم.

برانکو ادامه داد: طبیعی است که اگر طارمی و رضاییان برگردند قبل از هر چیز مشکل فیزیکی خواهند داشت. ما الان بازیکن آورده ایم تا تیم را متعادل کنیم. الان امیری، علیپور، انصاری و زاهدی جوان را در خط حمله داریم و طبیعتا دنبال بازیکن خارجی هم هستیم. با این حال بازیکنی که گلزن باشد به راحتی پیدا نمی شود. ضمن اینکه باید به بودجه باشگاه هم توجه کنیم.

وی در مورد اینکه آیا گزینه جدی برای خط حمله پرسپولیس مد نظر شما هست گفت: ما به دنبال مهاجم خارجی هستیم اما چنین بازیکنی ساده پیدا نمی شود که بتواند خواسته های ما را برآورده کند. نمی خواهیم یکی را بیاوریم که فقط آورده باشیم. باید کسی باشد که خواسته های ما را پیاده کند. طبیعی است که بازهم به دنبال افرادی دیگر هستیم. ساسان انصاری فصل قبل ۹ گل زده است اما اینطور نیست که واقعا الان کسی را نداشته باشیم. الان هم خط حمله خوبی داریم اما طبیعی است که به دنبال یک مهاجم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که تیم شما برای موفقیت در آسیا بسته شده است یا نه؟ گفت: طبیعی است که بازیکنان درگیر تیم ملی خواهند شد و کارشان زیاد خواهد بود اما وقتی لیگ قهرمانان آسیا شروع شود تیم ملی در زمان لیگ قهرمانان آسیا فعالیتی ندارد. به همین ما این فرصت را داریم که بین بازیکنان گردش داشته باشیم. برای لیگ قهرمانان آسیا امکان گرفتن یک بازیکن خارجی را داریم که فقط در لیگ قهرمانان بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.