هافبک جدید تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: واقعیت‌ها را باید گفت و من آمدنم به استقلال را مدیون امیر قلعه‌نویی هستم.

محمدرضا خرسندنیا که امروز با پدیده مشهد به توافق رسید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص این انتخاب گفت: اول از همه باید از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم چون من از لیگ یک به پدیده آمدم و آقای قلعه‌نویی از پدیده من را به استقلال آورد و دو سال خوب را در اینجا داشتم.

وی افزود: حضورم در تیم بزرگ استقلال را مدیون امیر قلعه‌نویی هستم و از او تشکر می‌کنم که این فرصت را به من داد که بتوانم در این تیم بازی کنم. برای تیم استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم دوستان خوبم در این تیم همیشه در فوتبال سلامت باشند و به موفقیت برسند.

خرسندنیا در خصوص انتخاب پدیده گفت: پدیده تیم خودم و تیم شهر امام رضا است. از رضا مهاجری و مجتبی سرآسیابی نیز ممنون هستم چون آنها مرتب پیگیر این بودند که من به این تیم اضافه شوم. از هواداران مشهدی نیز رخصت می‌گیرم و خوشحالم که دوباره کنار آنها هستم و امیدوارم در شهر مقدس مشهد بتوانم برای این تیم مفید باشم.

وی ضمن تشکر از فراز کمالوند گفت: از یحیی گل‌محمدی و کمالوند ممنونم چون آنها نیز به من پیشنهاد داده بودند و البته دو سال است که در لیست گسترش فولاد هستم ولی قسمت نشد که به این تیم اضافه شوم و امیدوار هستم یک روز شاگرد کمالوند باشم.

خرسندیا در پایان صحبت‌هایش گفت: من می‌خواهم غیبتم در این یکی دو سال را در پدیده جبران کنم و مطمئن باشید امسال محمدرضا خرسندنیایی متفاوت را خواهید دید و می‌خواهم از پدیده به تیم ملی برسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.